Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper at denne dagen blir litt bedre enn gårsdagen. Men utifra planene vi har så blir det nok det.

Vi skal ha en skikkelig kjærestedag. Ut og spise, gå på kino og sove på hotell. Bare å glede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en fin dag i dag?

Ja, igår gjorde vi absolutt ingenting. Vi var late og bare slappet av.

Det har vært en fin helg selvom fredag var en dårlig dag.

Nå er det en ny uke igjen! Allerede november.. Må snart begynne med julegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag må jeg lage middag selv siden M skal på personalmøte på jobb. Jeg har nok blitt litt bortskjemt som har en samboeren som oftest lager mat i uka mens jeg i helgene. Jeg har så lite fantasi når det gjelder mat for tiden..

Prøvde å invitere meg selv på middag til moren min men hun er syk så det funker dårlig.

Jaja, jeg finner vel på noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår klarte jeg å sette meg på feil tog hjem. Glad jeg oppdaget det fort men prøve å ikke gjøre samme feil idag. Sliten om dagen så det å komme hjem etter jobb er nesten som et høydepunkt hver dag.

Bare 2 dager igjen til helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Igår klarte jeg å sette meg på feil tog hjem. Glad jeg oppdaget det fort men prøve å ikke gjøre samme feil idag. Sliten om dagen så det å komme hjem etter jobb er nesten som et høydepunkt hver dag.

Bare 2 dager igjen til helg!

Jobber du fortsatt fulltid nå selv om du er gravid? Når tenker du å eventuelt trappe ned på stillingsprosenten? Får du noe tilrettelegging på jobben? (Jeg burde kanskje stille de spørsmålene i den andre dagboka, eller går det greit å skrive de her?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber du fortsatt fulltid nå selv om du er gravid? Når tenker du å eventuelt trappe ned på stillingsprosenten? Får du noe tilrettelegging på jobben? (Jeg burde kanskje stille de spørsmålene i den andre dagboka, eller går det greit å skrive de her?)

Jeg har jobber 100% og hadde egentlig store planer om å fortsette med det. Men de siste par ukene har jeg slitt med ryggsmerter og siden kiropraktor ikke hjelper så har jeg nå fått 20% sykemelding i 4 uker. Fra neste uke av skal jeg ha fri på onsdager. Det skal bli godt med en hviledag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har jobber 100% og hadde egentlig store planer om å fortsette med det. Men de siste par ukene har jeg slitt med ryggsmerter og siden kiropraktor ikke hjelper så har jeg nå fått 20% sykemelding i 4 uker. Fra neste uke av skal jeg ha fri på onsdager. Det skal bli godt med en hviledag.

Ja, på det jeg har lest her virker det jo best at du får hvile litt ekstra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter godt i sofaen nå og ser på Idol. Godt med helg nå altså..

Men det blir nok en tidli kveld. Trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen starter med triste nyheter! Bestefaren min døde i natt. Jeg er lei meg men lettet. Han er 90 år og han har vært delvis på pleiehjem og sykehus siden i sommer, så det kom ikke uventet. Men trist! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...