Gjest Anastasia Skrevet 30. oktober 2014 #6241 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ikke lenge igjen til helg nå, hold ut! Jeg har forresten sett en italiensk jente på t-banen som er prikk lik deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. november 2014 #6242 Del Skrevet 1. november 2014 Hei hei Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. november 2014 #6243 Del Skrevet 1. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. november 2014 Forfatter #6244 Del Skrevet 1. november 2014 Håper at denne dagen blir litt bedre enn gårsdagen. Men utifra planene vi har så blir det nok det. Vi skal ha en skikkelig kjærestedag. Ut og spise, gå på kino og sove på hotell. Bare å glede seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. november 2014 #6245 Del Skrevet 1. november 2014 Det hørtes fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. november 2014 #6246 Del Skrevet 2. november 2014 Hatt en fin dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2014 Forfatter #6247 Del Skrevet 3. november 2014 Hatt en fin dag i dag? Ja, igår gjorde vi absolutt ingenting. Vi var late og bare slappet av. Det har vært en fin helg selvom fredag var en dårlig dag. Nå er det en ny uke igjen! Allerede november.. Må snart begynne med julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. november 2014 #6248 Del Skrevet 3. november 2014 Tiden går fort fram til jul, så skjønner godt du tenker på julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. november 2014 #6249 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er ferdig med en del allerede. Liker å være ute i god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. november 2014 #6250 Del Skrevet 3. november 2014 Aldri for tidlig å begynne med julegaver nei! Er jo faktisk bare litt over 7 uker igjen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. november 2014 Forfatter #6251 Del Skrevet 4. november 2014 Idag må jeg lage middag selv siden M skal på personalmøte på jobb. Jeg har nok blitt litt bortskjemt som har en samboeren som oftest lager mat i uka mens jeg i helgene. Jeg har så lite fantasi når det gjelder mat for tiden.. Prøvde å invitere meg selv på middag til moren min men hun er syk så det funker dårlig. Jaja, jeg finner vel på noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2014 Forfatter #6252 Del Skrevet 5. november 2014 Igår klarte jeg å sette meg på feil tog hjem. Glad jeg oppdaget det fort men prøve å ikke gjøre samme feil idag. Sliten om dagen så det å komme hjem etter jobb er nesten som et høydepunkt hver dag. Bare 2 dager igjen til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. november 2014 #6253 Del Skrevet 6. november 2014 Igår klarte jeg å sette meg på feil tog hjem. Glad jeg oppdaget det fort men prøve å ikke gjøre samme feil idag. Sliten om dagen så det å komme hjem etter jobb er nesten som et høydepunkt hver dag. Bare 2 dager igjen til helg! Jobber du fortsatt fulltid nå selv om du er gravid? Når tenker du å eventuelt trappe ned på stillingsprosenten? Får du noe tilrettelegging på jobben? (Jeg burde kanskje stille de spørsmålene i den andre dagboka, eller går det greit å skrive de her?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. november 2014 Forfatter #6254 Del Skrevet 6. november 2014 Jobber du fortsatt fulltid nå selv om du er gravid? Når tenker du å eventuelt trappe ned på stillingsprosenten? Får du noe tilrettelegging på jobben? (Jeg burde kanskje stille de spørsmålene i den andre dagboka, eller går det greit å skrive de her?) Jeg har jobber 100% og hadde egentlig store planer om å fortsette med det. Men de siste par ukene har jeg slitt med ryggsmerter og siden kiropraktor ikke hjelper så har jeg nå fått 20% sykemelding i 4 uker. Fra neste uke av skal jeg ha fri på onsdager. Det skal bli godt med en hviledag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. november 2014 #6255 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg har jobber 100% og hadde egentlig store planer om å fortsette med det. Men de siste par ukene har jeg slitt med ryggsmerter og siden kiropraktor ikke hjelper så har jeg nå fått 20% sykemelding i 4 uker. Fra neste uke av skal jeg ha fri på onsdager. Det skal bli godt med en hviledag. Ja, på det jeg har lest her virker det jo best at du får hvile litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 6. november 2014 #6256 Del Skrevet 6. november 2014 1 dag fri i uka høres digg ut! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. november 2014 #6257 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Endret 7. november 2014 av Spirrevirrevipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2014 Forfatter #6258 Del Skrevet 7. november 2014 Sitter godt i sofaen nå og ser på Idol. Godt med helg nå altså.. Men det blir nok en tidli kveld. Trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. november 2014 Forfatter #6259 Del Skrevet 8. november 2014 Lørdagen starter med triste nyheter! Bestefaren min døde i natt. Jeg er lei meg men lettet. Han er 90 år og han har vært delvis på pleiehjem og sykehus siden i sommer, så det kom ikke uventet. Men trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2014 #6260 Del Skrevet 8. november 2014 Så leit, det var trist å høre. (Brevet ditt ligger øverst i bunken nå forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg