Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. oktober 2014 #6221 Del Skrevet 14. oktober 2014 Sliten etter en tur på Ikea. Vi måtte bytte et par ting også inn for å kjøpe en kommode. Nå er det sofaen resten av kvelden. Forståelig det. Jeg lurer egentlig på om det er noen som ikke blir slitne av en tur på IKEA? Er takknemlig for at jeg ikke jobber der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. oktober 2014 #6222 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hatt en fin dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #6223 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hatt en fin dag i dag? Slitsom dag igår. Lønning!! Det liker vi!! Endte opp på en liten shopping tur i lunsjpausen og etter jobb. Me like!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #6224 Del Skrevet 18. oktober 2014 Godt med helg!! Igår ble en rolig kveld med film og jeg la meg tidlig. Nå er vi igang med å sette sammen kommoden vi kjøpte på tirsdag. Jeg setter sammen skuffene og han selve rammen. Teamwork!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. oktober 2014 #6225 Del Skrevet 19. oktober 2014 Klarte dere å bli ferdige med kommoden i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #6226 Del Skrevet 19. oktober 2014 Klarte dere å bli ferdige med kommoden i går? Jepp, men det tok litt tid. Og i dag fikk vi ryddet ting inn i kommoden. Utrolig digg med en større kommode på soverommet. Både i går og i dag har vi gjort masse i leiligheten. Veldig greit at lista med ting som må gjøres, blir mindre og mindre.. Nå har vi kommet hjem fra en gåtur. Godt å komme seg litt ut og bevege seg. Også spise vi på McDonalds på vei hjem. Sofaen resten av søndagskvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #6227 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hyggelig å treffe venninner men merker at jeg blir ekstra sliten når jeg gjør det midt i uka og etter jobb. Men veldig hyggelig!! Nå er det sofaen resten av kvelden til jeg skal sove.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. oktober 2014 #6228 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hyggelig å treffe venninner men merker at jeg blir ekstra sliten når jeg gjør det midt i uka og etter jobb. Men veldig hyggelig!! Nå er det sofaen resten av kvelden til jeg skal sove.. Det forstår jeg. Når jeg arbeideren full arbeidsdag (de gangene jeg gjør det) orker ikke jeg å være sosial etterpå. Så jeg prøver å ha slike avtaler på fridagene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #6229 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det forstår jeg. Når jeg arbeideren full arbeidsdag (de gangene jeg gjør det) orker ikke jeg å være sosial etterpå. Så jeg prøver å ha slike avtaler på fridagene mine. På en måte enig med deg men jeg prøver å ha avtaler med venninner i uka fordi M blir glad når han får noen kvelder for seg selv inni mellom. Også bruker vi heller helgene på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. oktober 2014 #6230 Del Skrevet 21. oktober 2014 På en måte enig med deg men jeg prøver å ha avtaler med venninner i uka fordi M blir glad når han får noen kvelder for seg selv inni mellom. Også bruker vi heller helgene på hverandre. Aha. Da forstår jeg. Alle trenger litt alenetid inni mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. oktober 2014 #6231 Del Skrevet 22. oktober 2014 Synes det er kjekt å finne på litt sosialt i ukedagene også, helga er jo strengt tatt bare to dager, så det er jo ikke så mye tid der Bare det ikke blir for mye, synes det er godt å få slappet av litt på kveldene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter #6232 Del Skrevet 23. oktober 2014 Idag har det vært grått og trist vær ute!! Akkurat kommet hjem etter å ha spist middag med ei venninne. Hyggelig! Bare 1 arbeidsdag igjen så er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. oktober 2014 #6233 Del Skrevet 24. oktober 2014 Deilig med helg! Er formen bra? Skjer det noe gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #6234 Del Skrevet 24. oktober 2014 Deilig med helg! Er formen bra? Skjer det noe gøy? Endelig helg! Utrolig godt!! Formen er grei. For første gang vært hos kiropraktor i dag. Begynt å få litt ryggplager så da var det like greit å få noen til å se på det. Så vondt det var nok hun begynte å ta på ryggen, så skal tilbake 2 ganger neste uke. Ikveld skjer det ingenting. Orker rett og slett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. oktober 2014 #6235 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hurra for helg! Hørtes digg ut med en slapp kveld på sofaen. Skal du noe spesielt i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #6236 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hurra for helg! Hørtes digg ut med en slapp kveld på sofaen. Skal du noe spesielt i dag da? Akkurat kommet hjem fra Ikea. Hvorfor vi dro dit frivillig på en lørdag? Vet ikke.. Kom hjem med de tingene som sto på lista + en del andre ting. Sånn er det vel.. Ikveld skal på fest hos en kompis av M. Vanligvis ville jeg sagt nei men lenge siden jeg har vært med og møtt vennene til M, så da blir jeg med et par timer. Det blir nok hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #6237 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har flink kjæreste som klarte teoriprøven idag. Kun 2 feil. Nå mangler han bare mørkekjøring og landekjøring før oppkjøring kan bestilles. Siden M er opptatt idag og jeg ikke har så lyst til å lage middag alene, så går jeg ut og spiser med ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. oktober 2014 #6238 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har flink kjæreste som klarte teoriprøven idag. Kun 2 feil. Nå mangler han bare mørkekjøring og landekjøring før oppkjøring kan bestilles. Siden M er opptatt idag og jeg ikke har så lyst til å lage middag alene, så går jeg ut og spiser med ei venninne. Det er bra! Godt å ha lappen! Siden han kun hadde to feil på teorien, så klarer han nok sikkert det praktiske brillefint vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. oktober 2014 #6239 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ny dag, nye muligheter. Fint vært hos deg i dag? Her er det sol, men kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #6240 Del Skrevet 30. oktober 2014 Man merker at det går mot mørkere tider nå som man snart ikke ser sola etter endt arbeidsdag lengre.. Sliten.. 1 dag igjen så er det helg.. Bare å glede seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg