Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Sliten etter en tur på Ikea. Vi måtte bytte et par ting også inn for å kjøpe en kommode.

Nå er det sofaen resten av kvelden. :Nikke:

Forståelig det. Jeg lurer egentlig på om det er noen som ikke blir slitne av en tur på IKEA? Er takknemlig for at jeg ikke jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt en fin dag i dag?

Slitsom dag igår.

Lønning!! Det liker vi!! Endte opp på en liten shopping tur i lunsjpausen og etter jobb. Me like!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med helg!! Igår ble en rolig kveld med film og jeg la meg tidlig.

Nå er vi igang med å sette sammen kommoden vi kjøpte på tirsdag. Jeg setter sammen skuffene og han selve rammen. Teamwork!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte dere å bli ferdige med kommoden i går?

Jepp, men det tok litt tid. Og i dag fikk vi ryddet ting inn i kommoden. Utrolig digg med en større kommode på soverommet.

Både i går og i dag har vi gjort masse i leiligheten. Veldig greit at lista med ting som må gjøres, blir mindre og mindre..

Nå har vi kommet hjem fra en gåtur. Godt å komme seg litt ut og bevege seg. Også spise vi på McDonalds på vei hjem.

Sofaen resten av søndagskvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å treffe venninner men merker at jeg blir ekstra sliten når jeg gjør det midt i uka og etter jobb. Men veldig hyggelig!!

Nå er det sofaen resten av kvelden til jeg skal sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hyggelig å treffe venninner men merker at jeg blir ekstra sliten når jeg gjør det midt i uka og etter jobb. Men veldig hyggelig!!

Nå er det sofaen resten av kvelden til jeg skal sove..

Det forstår jeg. Når jeg arbeideren full arbeidsdag (de gangene jeg gjør det) orker ikke jeg å være sosial etterpå. Så jeg prøver å ha slike avtaler på fridagene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg. Når jeg arbeideren full arbeidsdag (de gangene jeg gjør det) orker ikke jeg å være sosial etterpå. Så jeg prøver å ha slike avtaler på fridagene mine.

På en måte enig med deg men jeg prøver å ha avtaler med venninner i uka fordi M blir glad når han får noen kvelder for seg selv inni mellom. Også bruker vi heller helgene på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

På en måte enig med deg men jeg prøver å ha avtaler med venninner i uka fordi M blir glad når han får noen kvelder for seg selv inni mellom. Også bruker vi heller helgene på hverandre.

Aha. Da forstår jeg. Alle trenger litt alenetid inni mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjekt å finne på litt sosialt i ukedagene også, helga er jo strengt tatt bare to dager, så det er jo ikke så mye tid der :P Bare det ikke blir for mye, synes det er godt å få slappet av litt på kveldene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært grått og trist vær ute!!

Akkurat kommet hjem etter å ha spist middag med ei venninne. Hyggelig!

Bare 1 arbeidsdag igjen så er det helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med helg! Er formen bra? Skjer det noe gøy?

Endelig helg! Utrolig godt!!

Formen er grei. For første gang vært hos kiropraktor i dag. Begynt å få litt ryggplager så da var det like greit å få noen til å se på det. Så vondt det var nok hun begynte å ta på ryggen, så skal tilbake 2 ganger neste uke.

Ikveld skjer det ingenting. Orker rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for helg! Hørtes digg ut med en slapp kveld på sofaen. Skal du noe spesielt i dag da?

Akkurat kommet hjem fra Ikea. Hvorfor vi dro dit frivillig på en lørdag? Vet ikke.. Kom hjem med de tingene som sto på lista + en del andre ting. Sånn er det vel..

Ikveld skal på fest hos en kompis av M. Vanligvis ville jeg sagt nei men lenge siden jeg har vært med og møtt vennene til M, så da blir jeg med et par timer. Det blir nok hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flink kjæreste som klarte teoriprøven idag. Kun 2 feil. Nå mangler han bare mørkekjøring og landekjøring før oppkjøring kan bestilles.

Siden M er opptatt idag og jeg ikke har så lyst til å lage middag alene, så går jeg ut og spiser med ei venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har flink kjæreste som klarte teoriprøven idag. Kun 2 feil. Nå mangler han bare mørkekjøring og landekjøring før oppkjøring kan bestilles.

Siden M er opptatt idag og jeg ikke har så lyst til å lage middag alene, så går jeg ut og spiser med ei venninne.

Det er bra! Godt å ha lappen!

:) Siden han kun hadde to feil på teorien, så klarer han nok sikkert det praktiske brillefint vil jeg tro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker at det går mot mørkere tider nå som man snart ikke ser sola etter endt arbeidsdag lengre..

Sliten..

1 dag igjen så er det helg..

Bare å glede seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...