Gjest Anastasia Skrevet 29. september 2014 #6201 Del Skrevet 29. september 2014 Lady Gaga i kveld? Ikke fått med meg. Var på konsert med henne på Telenor Arena for noen år siden. Veldig bra. Kos deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. september 2014 #6202 Del Skrevet 29. september 2014 Så moro med Lady Gaga-konsert da! Da må du kose deg masse, håper den er vellykka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. september 2014 Forfatter #6203 Del Skrevet 30. september 2014 Lady Gaga i kveld? Ikke fått med meg. Var på konsert med henne på Telenor Arena for noen år siden. Veldig bra. Kos deg da Ja, det var en helt grei konsert. Jeg synes konserten for 2 år siden var bedre. Jeg var helt utslitt når jeg kom hjem. Utrolig vondt i kroppen. Men venninna mi koste seg. Det er bra siden det var bursdags- og julegaven hennes. Dette skal egentlig være en ikke-graviditetsdag men må bare dele det... Vi har vært på ultralyd i dag og fikk vite at vi får en !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. oktober 2014 #6204 Del Skrevet 1. oktober 2014 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 2. oktober 2014 #6205 Del Skrevet 2. oktober 2014 Så stas!! (er litt fraværende om dagen, men titter innom nå og da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. oktober 2014 #6206 Del Skrevet 2. oktober 2014 Så koselig! Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #6207 Del Skrevet 3. oktober 2014 Planer for helgen? Endelig helg!! Ikveld blir nok rolig. Ellers har vi store planer om å sette sammen 3 Ikea kjøkkenskap som har stått i eskene de siste 2 ukene. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. oktober 2014 #6208 Del Skrevet 3. oktober 2014 Endelig helg!! Ikveld blir nok rolig. Ellers har vi store planer om å sette sammen 3 Ikea kjøkkenskap som har stått i eskene de siste 2 ukene. God helg! IKEAting er noe dritt å sette opp! Vi har fortsatt en stol igjen som vi har litt mindre enn ett døgn på å sette opp nå. Har ventet to-tre uker med det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. oktober 2014 #6209 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, det var en helt grei konsert. Jeg synes konserten for 2 år siden var bedre. Jeg var helt utslitt når jeg kom hjem. Utrolig vondt i kroppen. Men venninna mi koste seg. Det er bra siden det var bursdags- og julegaven hennes. Dette skal egentlig være en ikke-graviditetsdag men må bare dele det... Vi har vært på ultralyd i dag og fikk vite at vi får en !!! Dere får en jente?! Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #6210 Del Skrevet 7. oktober 2014 Her skjer det lite for tiden. Bare jobb, jobb og jobb. På kvelden er jeg ofte for sliten til å gjøre noe. Men vi ble nesten ferdig med kjøkkenet i helgen. Må bare tilbake til Ikea for å bytte håndtak og benkeplate. Vi gjør vel det til uka. Igår fikk jeg endelig en henvendelse på finn.no ang TV benken. Håper de er seriøse og at den blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. oktober 2014 #6211 Del Skrevet 10. oktober 2014 Her skjer det lite for tiden. Bare jobb, jobb og jobb. På kvelden er jeg ofte for sliten til å gjøre noe. Men vi ble nesten ferdig med kjøkkenet i helgen. Må bare tilbake til Ikea for å bytte håndtak og benkeplate. Vi gjør vel det til uka. Igår fikk jeg endelig en henvendelse på finn.no ang TV benken. Håper de er seriøse og at den blir solgt. De fleste hverdager er dessverre (eller burde vi si heldigvis egentlig?) kjedelige. Jobber du fulltid? Jeg blir også fort sliten etter jobbdagene mine, men jeg tror dette kanskje kommer mye an på hvorvidt man må gå mye på jobb eller om man får sitte en del. Jeg må som regel gå og stå en del på min jobb. Lykke til med salg av TV-benk. Jeg synes det er vanskelig å få solgt ting på Finn. Har vel egentlig bare solgt to ting der selv, til tross for at jeg har hatt minst ti eller tjue annonser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #6212 Del Skrevet 10. oktober 2014 De fleste hverdager er dessverre (eller burde vi si heldigvis egentlig?) kjedelige. Jobber du fulltid? Jeg blir også fort sliten etter jobbdagene mine, men jeg tror dette kanskje kommer mye an på hvorvidt man må gå mye på jobb eller om man får sitte en del. Jeg må som regel gå og stå en del på min jobb. Lykke til med salg av TV-benk. Jeg synes det er vanskelig å få solgt ting på Finn. Har vel egentlig bare solgt to ting der selv, til tross for at jeg har hatt minst ti eller tjue annonser der. Jepp, jeg jobber fulltid. Og kommer til å jobbe fulltid så lenge jeg klarer det. Hittil ingen planer om å starte permisjonen før jeg må. Endelig helg! Utrolig hektisk uke på jobb. Da er det ekstra godt med helg. M har dratt til en kompis. Så jeg er alene hjemme ikveld. Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. oktober 2014 #6213 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hva driver du med i dag da, MissStiles? Her har jeg snart surfet gjennom de interessante stedene på KG for i kveld, så da må jeg nok snart gjøre noe annet tipper jeg. Det er stille på ordlekene nå, så om du har tid så hadde det jo vært fint å se deg der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #6214 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hva driver du med i dag da, MissStiles? Her har jeg snart surfet gjennom de interessante stedene på KG for i kveld, så da må jeg nok snart gjøre noe annet tipper jeg. Det er stille på ordlekene nå, så om du har tid så hadde det jo vært fint å se deg der også. Vi har vært på kino. Godt å komme seg ut og se film for en gangs skyld. Ikke prøvd meg på ordlekene før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #6215 Del Skrevet 12. oktober 2014 Da er vi klare for middag med familien til M. Han har bakt ostekake. Gleder meg allerede til dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. oktober 2014 #6216 Del Skrevet 12. oktober 2014 Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #6217 Del Skrevet 13. oktober 2014 Vurderer om jeg skal bestille en helgetur til M og meg før jul. Dette blir nok siste mulighet på en stund så det hadde vært hyggelig å komme seg bort en helg. Men vi burde egentlig spare penger siden han holder på med lappen og det blir kanskje å kjøpe bil når han er ferdig. Vet ikke helt.. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 13. oktober 2014 #6218 Del Skrevet 13. oktober 2014 Vurderer om jeg skal bestille en helgetur til M og meg før jul. Dette blir nok siste mulighet på en stund så det hadde vært hyggelig å komme seg bort en helg. Men vi burde egentlig spare penger siden han holder på med lappen og det blir kanskje å kjøpe bil når han er ferdig. Vet ikke helt.. Hva synes dere? Dere trenger jo ikke dra så langt? Vet du Liker London København og Stockholm er også koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #6219 Del Skrevet 13. oktober 2014 Dere trenger jo ikke dra så langt? Vet du Liker London København og Stockholm er også koselig. Selvfølgelig ikke. London sto egentlig på lista men bare dyre flybilletter. Stockholm er en fin by. Jeg har sett på Brüssel som jeg vet at er en fin by. Men får se.. Hadde ikke tenkt til å bruke så mye penger på fly & hotell isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #6220 Del Skrevet 14. oktober 2014 Sliten etter en tur på Ikea. Vi måtte bytte et par ting også inn for å kjøpe en kommode. Nå er det sofaen resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg