Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg måtte også se PH i kveld - er jo finale! Ikke at det egentlig bryr meg hvem som vinner ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig helg nå?

Jeg trodde at jeg skulle eksplodere idag. Det er så mye som irriterer meg ved jobben og sjefen akkurat nå. Og pga det så ender jeg opp å krangle med M. Ikke bra.. Også klarte jeg til og med å glemme grillmaten jeg hadde kjøpt fordi jeg måtte løpe til toget. Ikke min dag!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en bedre dag i dag! Selv om regnet høljer foreløpig ... skulle det ikke bli knallvær og sol i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet rundt kl. 9:30. Etter å ha sovet 10 timer, føler jeg meg mye bedre. Utrolig godt å bare slappe av hjemme. Selv om jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg droppet bursdagen til ei venninne men hun hadde heldigvis forståelse for det.

For et vær!!! :regn:

Men blir ikke akkurat hjemme pga været. Skal en tur til byen og ordne et par ting. Etter det skal vi til et vennepar. Der blir det nok grilling & spillekveld.

Ha en fin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin 1.pinsedag. Møtte 2 venninner i byen. Deilig å sitte p Ake Brygge i dette været. På kvelden ble det grilling og bare slappe av.

Nå skal vi ut og møte familien til M. Vi skal bade og bare kose oss i sola. Kan nesten ikke sitte inne i dette været her.

Ha en fin 2.pinsedag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for feriepenger!!

Litt trøtt etter sommerfesten igår men glad jeg ikke drakk så mye og dro tidlig hjem.

Nå er det grilling i parken. Liker at det er fredag imorgen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan står det til i varmen?

Skjer det noe gøy denne uka? :)

Det går fint med varmen. Det går litt verre med allergien. Skikkelig ille i år. Så av og til synes jeg det er litt godt med regn. Da nyser jeg ikke like mye.

Dagene bare flyr avgårde. Den ene dagen er det stille på jobb og den andre dagen er det hektisk. Veldig spent på om neste uke blir like hektisk som i fjor. Siste uke før ferien fjor satt jeg overtid nesten hver dag. Det hadde vært gøy å få inn noen salg før man tar ferie.

I går var jeg på OverOslo på Grefsenkollen. Melissa Horn, Hellbillies og Sivert Høyem. Helt fantastisk opptreden fra alle sammen. Ganske kult å stå helt fremme. Men jeg var ganske trøtt når jeg sto opp i dag tidlig. Sånn går det når man ikke er i seng før halv 1. Tidlig kveld i dag.

Bare 1 arbeidsdag igjen til helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og sliten etter en sen kveld i går. Var på OverOslo igjen. Det var bra men mye bedre på onsdag.

Vi skulle egentlig ha grillfest hos oss med vennene våre i går men ingen av vennene til M kunne, så da avlyste vi. Utrolig vanskelig å finne på noe sammen med dem. Jeg inviterer mine venner hit på fellesmiddag med oss eller jentekveld ganske ofte men vennene hans kommer aldri hit. Synes det er litt merkelig.

Nyter en rolig søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for skattepenger!!

Og bare idag og imorgen, så det er sommerferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med sommerferie. Hvor mange uker har du?

Selv har jeg enda ei uke igjen på jobben etter denne.

Under 8 timer til sommerferie!

Jeg har ferie i hele juli. Tilbake på jobb den 4.august.

Igår var en travel dag og jeg er redd for at det blir det idag og. Jeg håper at jeg blir ferdig med alt jeg skal innen kl 15 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

De første to ukene har jeg ferie alene. Veldig lite planer. Tar det som det kommer. Også har vi ferie 3 uker sammen. Da er det bryllup og 90 års lag. Regner med at det blir en sydentur mellom de to familiesamlingene.

Nå skal helgen nytes. Våknet allerede kl. 6:30. Tidlig. Så tror det blir en middagslur når vi kommer hjem fra shoppingturen. Det er mye som står på lista i dag. Så det bare å komme i gang med dagen.

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg så at du har store nyheter på gang. Gratulerer så mye!

Er deilig å bare slappe av i ferien og, er egentlig hjemme man slapper av mest :) Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at du har store nyheter på gang. Gratulerer så mye!

Er deilig å bare slappe av i ferien og, er egentlig hjemme man slapper av mest :) Ha en fin lørdag!

Takk skal du ha!

Det ble en hektisk dag. Utrolig mye folk i byen. Vi gikk fra den ene butikken til den andre for å se etter klær til M. Han trenger noe nytt til bryllupet til søsteren sin. Til slutt fant vi noe som han likte.

Også fikk vi kjøpt 2 ting fra bryllupslisten de hadde på Kitchen. Usikker på hva mer vi skal kjøpe. Om vi skal sette inn penger til bryllupsreisen (de skal reise på en gang i fremtiden) eller kjøpe et gavekort.

Nå dro M til en kamerat for å se resten av fotballkampen hos en kamerat. Da får jeg litt tid for meg selv. Skikkelig deilig. Sette på en skikkelig jentefilm og bare kose seg på sofaen. Fin lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...