Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg!

Takk! God helg til deg og.

Nå er jeg bare hjemme for å spise middag. Skal på konsert ikveld.

M er på vei til Sør-Norge for å besøke familien sin. Så jeg har leiligheten for meg selv i helgen. DIGG! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Takk! God helg til deg og.

Nå er jeg bare hjemme for å spise middag. Skal på konsert ikveld.

M er på vei til Sør-Norge for å besøke familien sin. Så jeg har leiligheten for meg selv i helgen. DIGG! :danse:

Ooh! Hvilken konsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra konsert i går? :)

Veldig bra!! Kommer nok til å høre på den nye cden hennes på spotify når jeg skal vaske og rydde leiligheten etterpå.

Ikveld er det forsinket bursdagsfeiring med venninner. Det blir en enkel kveld. Pizza, snacks, vin, film & singstar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha det gøy! Ikke ut på byen i kveld?

Veldig hyggelig kveld i går. Vi lagde pitapizza, så film, spilte Buzz og skravlet.. Rolig kveld. Drakk litt vin men ikke mye. Godt å ikke være dårlig i dag. og nei, det var ikke meningen å dra på byen i går. Jeg koste meg.

Usikker på om jeg gidder å gjøre noe i dag. Egentlig litt deilig å bare være hjemme. Kanskje jeg drar innom foreldrene mine men ikke enda.. M kommer ikke hjem før i morgen, så jeg kan ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har heeeele januar gått uten at du har nevnt noe mer om å få barn... Har dere snakket mer om det? Synes å huske at dere skulle ta denne samtalen rundt neste gang du skulle kjøpe p-piller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har heeeele januar gått uten at du har nevnt noe mer om å få barn... Har dere snakket mer om det? Synes å huske at dere skulle ta denne samtalen rundt neste gang du skulle kjøpe p-piller :)

Hehehehehe :fnise:

Jeg har kanskje ikke det... Vi snakket om det i juleferien og ble sammen enig om at jeg skal slutte på p-pillene. Så jeg har vel gått en måned uten p-piller nå. Vi har ikke fått "øvd" så mye som vi begge hadde håpet på. Januar har vært en travel måned men jeg håper at februar gir oss litt mer tid sammen. Alene. Sånn at vi får "øvd" litt mer :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Buzz er såå gøy! Det hadde jeg nesten glemt at fantes. Må få spilt det snart!

Så spennende, lykke til med "øvingen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det mandag igjen. Av en eller annen grunn våknet jeg allerede kl 4 idag og fikk ikke sove. Merker det idag...

Håper denne arbeidsdagen går fort. Trening etter jobb. Også gleder jeg meg til å komme hjem til kjæresten min som kommer tilbake idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles litt rart å si lykke til med prøving, på en måte.

Jeg mener... Vi vet jo alle hvordan man prøver.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...