Gjest Anastasia Skrevet 31. januar 2014 #5761 Del Skrevet 31. januar 2014 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #5762 Del Skrevet 31. januar 2014 God helg! Takk! God helg til deg og. Nå er jeg bare hjemme for å spise middag. Skal på konsert ikveld. M er på vei til Sør-Norge for å besøke familien sin. Så jeg har leiligheten for meg selv i helgen. DIGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 31. januar 2014 #5763 Del Skrevet 31. januar 2014 Takk! God helg til deg og. Nå er jeg bare hjemme for å spise middag. Skal på konsert ikveld. M er på vei til Sør-Norge for å besøke familien sin. Så jeg har leiligheten for meg selv i helgen. DIGG! Ooh! Hvilken konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #5764 Del Skrevet 31. januar 2014 Ooh! Hvilken konsert? Veronica maggio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. februar 2014 #5765 Del Skrevet 1. februar 2014 Bra konsert i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #5766 Del Skrevet 1. februar 2014 Bra konsert i går? Veldig bra!! Kommer nok til å høre på den nye cden hennes på spotify når jeg skal vaske og rydde leiligheten etterpå. Ikveld er det forsinket bursdagsfeiring med venninner. Det blir en enkel kveld. Pizza, snacks, vin, film & singstar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. februar 2014 #5767 Del Skrevet 1. februar 2014 Singstar er undervurdert moro! Kos dere masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. februar 2014 #5768 Del Skrevet 1. februar 2014 Ha det gøy! Ikke ut på byen i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #5769 Del Skrevet 2. februar 2014 Ha det gøy! Ikke ut på byen i kveld? Veldig hyggelig kveld i går. Vi lagde pitapizza, så film, spilte Buzz og skravlet.. Rolig kveld. Drakk litt vin men ikke mye. Godt å ikke være dårlig i dag. og nei, det var ikke meningen å dra på byen i går. Jeg koste meg. Usikker på om jeg gidder å gjøre noe i dag. Egentlig litt deilig å bare være hjemme. Kanskje jeg drar innom foreldrene mine men ikke enda.. M kommer ikke hjem før i morgen, så jeg kan ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. februar 2014 #5770 Del Skrevet 2. februar 2014 Nå har heeeele januar gått uten at du har nevnt noe mer om å få barn... Har dere snakket mer om det? Synes å huske at dere skulle ta denne samtalen rundt neste gang du skulle kjøpe p-piller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #5771 Del Skrevet 2. februar 2014 Nå har heeeele januar gått uten at du har nevnt noe mer om å få barn... Har dere snakket mer om det? Synes å huske at dere skulle ta denne samtalen rundt neste gang du skulle kjøpe p-piller Hehehehehe Jeg har kanskje ikke det... Vi snakket om det i juleferien og ble sammen enig om at jeg skal slutte på p-pillene. Så jeg har vel gått en måned uten p-piller nå. Vi har ikke fått "øvd" så mye som vi begge hadde håpet på. Januar har vært en travel måned men jeg håper at februar gir oss litt mer tid sammen. Alene. Sånn at vi får "øvd" litt mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 2. februar 2014 #5772 Del Skrevet 2. februar 2014 Åh, Buzz er såå gøy! Det hadde jeg nesten glemt at fantes. Må få spilt det snart! Så spennende, lykke til med "øvingen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 3. februar 2014 #5773 Del Skrevet 3. februar 2014 Hihi, så spennede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. februar 2014 #5774 Del Skrevet 3. februar 2014 for øving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #5775 Del Skrevet 3. februar 2014 Da var det mandag igjen. Av en eller annen grunn våknet jeg allerede kl 4 idag og fikk ikke sove. Merker det idag... Håper denne arbeidsdagen går fort. Trening etter jobb. Også gleder jeg meg til å komme hjem til kjæresten min som kommer tilbake idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. februar 2014 #5776 Del Skrevet 4. februar 2014 Det føles litt rart å si lykke til med prøving, på en måte. Jeg mener... Vi vet jo alle hvordan man prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 4. februar 2014 #5777 Del Skrevet 4. februar 2014 Tror jeg så deg på t-banen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #5778 Del Skrevet 4. februar 2014 Tror jeg så deg på t-banen i dag Jeg tror jeg så deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #5779 Del Skrevet 5. februar 2014 Igår fikk vi endelig bestilt påskeferie! Da har jeg noe å se frem til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. februar 2014 #5780 Del Skrevet 5. februar 2014 Så fint, hvor går turen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg