juliane Skrevet 17. desember 2013 #5601 Del Skrevet 17. desember 2013 Høres ut som om dere hadde en kjempefin tur. Hadde oppfattet at du var tysk jeg, men da er du østerriksk altså, så gøy! Wien er en av byene som står på lista over byer jeg snart vil besøke. Hva med Munchen, er det en bra by å besøke også utenom desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #5602 Del Skrevet 17. desember 2013 Høres ut som om dere hadde en kjempefin tur. Hadde oppfattet at du var tysk jeg, men da er du østerriksk altså, så gøy! Wien er en av byene som står på lista over byer jeg snart vil besøke. Hva med Munchen, er det en bra by å besøke også utenom desember? Vanskelig å svare på siden sightseeing ikke sto høyst på lista vår. Det kan hende jeg skal tilbake dit til sommeren og da blir det nok litt mer fokus å se hva byen har å tilby av severdigheter. Wien kan absolutt anbefales. Og Salzburg. Østerrike er et veldig fint land. Nå skal det bli godt med mat. Også har jeg begynt å se på Vampire Diaries. Helt hekta. Ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #5603 Del Skrevet 18. desember 2013 2 dager igjen til juleferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #5604 Del Skrevet 19. desember 2013 1 dag igjen!! Nå skal jeg se om jeg finner julegave til niesen til M. Ikke så lett å kjøpe til en 2 åring. Også skal jeg ut og spise med ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. desember 2013 #5605 Del Skrevet 19. desember 2013 Halleluja for at det er bare 1 dag igjen til juleferie! Skal du ha fri hele jula eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #5606 Del Skrevet 19. desember 2013 Halleluja for at det er bare 1 dag igjen til juleferie! Skal du ha fri hele jula eller? Jepp. Begynner ikke på jobb igjen før 6.januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. desember 2013 #5607 Del Skrevet 19. desember 2013 Fant du gave? Har en toåring selv vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #5608 Del Skrevet 19. desember 2013 Fant du gave? Har en toåring selv vet du Stemmer det. Jeg fikk sms fra M om at han hadde fått tips om å kjøpe perlesett. Så da fant jeg store perler med to brett. Pluss at vi hadde kjøpt 2 gensere og Tassen bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #5609 Del Skrevet 20. desember 2013 Trøtt!! Våknet halv 4 og fikk ikke sove noe mer. Så jeg gikk og la meg på sofaen for å ikke vekke M også kunne jeg se på TV. Dette kommer til å bli en lang dag. Trøtt!! Kun 8 timer til juleferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. desember 2013 #5610 Del Skrevet 20. desember 2013 Sov dårlig i natt jeg også, la meg seint, stresset hele natta pga en situasjon på jobb og sto opp litt ekstra tidlig for å få pakket det siste, slukket og slått av alt i leiligheten og dratt med meg koffert til jobb. Tror jeg må sette på vekkerklokke på toget! Under 8 timer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #5611 Del Skrevet 20. desember 2013 Da er det endeli juleferie!! 2 uker med ferie skal bli godt! Vi hadde julelunsj på jobb og delte på de gavene vi har fått av hoteller osv. Pluss at vi fikk en svær eske med julemat + bok + alkohol av sjefen. Tungt å få med seg hjem på toget men klager ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. desember 2013 #5612 Del Skrevet 20. desember 2013 Grattis med ferie- den er fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. desember 2013 #5613 Del Skrevet 20. desember 2013 Hurra for endelig juleferie! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #5614 Del Skrevet 20. desember 2013 Da har vi bakt pepperkaker. Nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #5615 Del Skrevet 21. desember 2013 Dagens program: - frisør. På tide å få klipt seg litt. - møte foreldrene mine og kjøpe juletre. - førjulsmiddag med familien til M. Ha en fin lørdag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. desember 2013 #5616 Del Skrevet 21. desember 2013 Har dere noen spesielle juletradisjoner fra Østerrike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #5617 Del Skrevet 21. desember 2013 Har dere noen spesielle juletradisjoner fra Østerrike? Tja, ikke noe det gjelder mat. Bortsett fra at mamma baker noen tyske småkaker. Også har vi alltid levende lys på juletreet. Men ellers sluttet vi med de andre tradisjonene når jeg og søsteren min ble voksne. Når du er inne på jul så tenker jeg av og til at jul i Østerrike hadde vært koselig men faren min nekter å bli med dit. Så da hadde det blitt en merkelig jul. Godt å få klipt seg. Og ikke hver dag man får hodebunnsmassasje. Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 21. desember 2013 #5618 Del Skrevet 21. desember 2013 Hørtes digg ut med frisørtime Håper du har en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #5619 Del Skrevet 22. desember 2013 Trening = check I dag må jeg inn til byen for å finne ny gave til en i familien. Fant ut at hun hadde kjøpt det selv allerede. Ikke bra.. Men men.. Håper jeg finner noe kjapt sånn at resten av søndagen kan nytes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #5620 Del Skrevet 23. desember 2013 Lillejulaften Treet ble pyntet i går kveld. Til og med M hjalp til å pynte. Jeg fant heldigvis de siste gavene i går. Men seriøst, så fort det ble kø i butikkene. Hjelp! Men må man, så må man! Nå er alle gavene pakket inn, leiligheten er vasket og mangler bare å bake berlinerkranser. Jeg lagde egentlig deigen i går men den ble feil. Gadd ikke begynne på nytt så da prøver jeg igjen etterpå. Ikveld skal jeg til foreldrene mine. Pynte juletreet sammen der. Fortsatt usikker på hvor vi skal være på julaften men det finner jeg vel ut av ikveld. Men jul blir uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg