Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis! Hva var det i den?

En haug med Hobbiten effekter. Alle rundt meg stirret på meg når jeg åpnet posen. M er nok veldig glad i meg i dag. Han er blodfan så han sier ikke nei takk til de tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uke. Er det snart helg?

Igår var avslutningen til søsteren min. Vi var med på vitnemålsseremonien og ute på restaurant etterpå. Veldig hyggelig. M skulle også vært med men han ble dårlig. Også så jeg bare M i 5 min igår. Og vi sover jo ikke sammen denne uka fordi han jobber natt. Så ikke den beste uka.

Håper arbeidsdagen går fort. Julekonsert etter jobb. Også hjem og pakke til helgens tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var Hobbiten?

Du spør ikke akkurat den personen som er fan av bøkene eller filmene. Men jeg synes den var bra. Bedre enn den første. Likte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart helg! Noen planer?

Jepp, jeg skal på juleshopping tur til München. Gleder og gruer meg. På en måte gleder jeg meg til å reise bort men på en annen måte skulle jeg gjerne hatt en helg uten planer. Etter en så hektisk uke. Det har skjedd noe etter jobb hver dag denne uka. Kun vært hjemme for å sove denne uka. Føles veldig rart. Jeg og M har også sett lite til hverandre.. Men men..

Fortsatt ikke begynt å pakke.... Burde kanskje begynne.. Siden jeg helst ikke vil legge meg like seint som i går. Bare komme meg opp av sofaen, finne frem kofferten og begynne å pakke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å ha en stor diskusjon med M før han la seg igår. Ikke så bra. Typisk at vi er uenig om noe før jeg skal ut og reise. Jeg må ringe han før flyet går ikveld.

Men det blir koselig med juleshopping i helga. Også får jeg brukt tysken min litt. Hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er ikke noe stas å bli uenige hverken når man skal legge seg eller når man skal reise bort noen dager. :( Håper dere får løst det greit på telefon da! :klem:

Blir nok stas å få snakke litt tysk, ja! Er det i Munchen du har røttene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok stas å få snakke litt tysk, ja! Er det i Munchen du har røttene dine?

Nei, det er i Østerrike. Men de snakker nok like bredt der som der jeg kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg!!

Da sitter jeg på flytoget. Gleder meg til å reise nå. Shoppe, bo på hotell, spise god mat og bare kose meg.

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da var det mandag igjen. Kun 5 dager igjen til juleferie!! Spent på om det blir en rolig eller hektisk uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du noe fint i München? :)

München var veldig bra. Fin by. Det ble litt shopping. Litt klær. Og julepynt. Koste oss med Glühwein og bratwurst. Mye folk på julemarkedet men veldig koselig.

Jeg kunne tenke meg å dra på juleshopping hvert år før jul. Litt mer spennende enn julemarked i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...