Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært på Ikea i går og sett på bokhyller, har vi diskutert frem og tilbake hvilke vi helst vil ha. Og når vi skal kjøpe dem. Etter å ha snakket med moren min på tlf og hun spurte igjen hva vi vil ha i innflytningsgave. Og i stad sendte jeg melding om vi kan få nye bokhyller av foreldrene mine i innflytningsgave. Kjedelig gave men det er noe vi trenger og gjerne vil ha siden vi kvittet oss med de gamle vi hadde.

Nå skal vi se ferdig filmen vi begynte å se i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lat dag og siden sola er borte igjen, drar vi ut. Spise ute på restaurant og kinotur. Selvom vi burde spare penger. Jaja.. Feire på på forskudd at vi får nøklene tiø den nye leiligheten imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel fortjent! Hvor har dere spist og hvilken film ble det?

Vi endte bare opp med å spise på Egon. Også ble det "Grusomme meg 2". Den var morsom! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står lasagne i ovnen. Nam!

Ikveld skal vi til den nye leiligheten vår og få nøklene!! Gleder oss veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult! Hvordan var det å få nøkler og sånt? Dere flytter i helgen eller?

Det gikk veldig fint i går. Etter at alle hadde gått, ble vi igjen i leiligheten og målte. Begynner å bli enig om hvordan ting skal være.

Om en halvtime kommer faren til M. Da begynner flyttekaos del 1. Vi skal flytte alle esker + et par møbler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha! Vi fikk flyttet alle eskene fra leiligheten hans, boden oppe og nede + tømt lageret med mine ting. Pluss at vi benyttet anledningen til å handle på Ikea så vi slapp frakt. Det ble 4 bokhyller + småting.

Leiligheten er fortsatt like fin. Faren til M synes den var fin. I stua står det esker overalt mens på soverommet vårt er det kaos. Vi endret på plasseringen av klesskapet som sto igjen. Ikke like enkelt når det er boltret fast i veggen og taket. Men vi fikk det til. Eller mannfolka fikk det til.

Idag er jeg i leiligheten vår mens M og faren pusser opp. Lettere når man er to og det ikke står esker overalt. Akkurat vært og handlet litt mat så nå blir det lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme. Spist. Og sitter ganske godt i sofaen nå. Vondt i ryggen. Støl i armene etter flyttinga i går. Fikk gjort en del i dag. Begynte å pakke ut eskene som det sto kjøkken på og sette inn i skapene, satte sammen en av bokhyllene + endret på systemet med hyller/kurver/skuffer i klesskapet.

M og faren hans ble ferdig med oppussinga. Det eneste som mangler, er å sette opp en lampe på kjøkkenet og i gangen. Det skal en kamerat av han hjelpe han med til uka. Også er det bare å vaske og rydde leiligheten sånn at den er klar for takstmann og fotograf.

Nå skal det slappes av resten av kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste feriedagen min! Og den skal nytes med å pakke ut, rydde, vaske og bygge Ikea hyller i leiligheten vår. Håper det går litt fort idag siden M er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! Det høres ut som dere har vært veldig effektive hittil. Det blir sikkert veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi ferdig med dagens økt i leiligheten. Jeg tror jeg fikk tømt sikkert 20 esker. Og sortert de som sto igjen etter rom. Vi testa til og med både oppvaskmaskinen og vaskemaskinen. Fungerer bra.

Også fikk vi besøk. Først av moren til M. Hun hadde med cola og boller til oss. Så da satt vi på balkongen en times tid og tok en pause. Deilig. En time senere kom foreldrene mine. Alle sa de liker leiligheten godt og gleder seg til å se hvordan det ser ut når vi har flyttet helt inn.

Nå skal vi lage middag også slappe av resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere er på plass i ny leilighet! :) Sikkert en del jobbing som gjenstår, men blir sikkert ekstra godt å sette seg tilbake i sofaen og se hvor fint dere får det når ting begynner å komme på plass.

Håper du får en fin første dag på jobb etter ferien i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sommerferien over. Tungt å stå opp kl 6 men tar vel bare et par dager så er jeg vant til det.

Prøvetiden min gikk ut 15.juli så da kan man vel si at jeg er sikker. Får se hva sjefen har å si idag da.. Lurer på om det er kun meg og han der idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! Og sjefen burde jo ha sagt noe hvis det var slik at du ikke fikk jobb etter prøvetiden.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...