MissStiles Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #4861 Del Skrevet 14. mai 2013 Det ble ikke leilighet på oss. Vi la inn bud på en men like etterpå gikk den andre personen litt mer enn vi synes den leiligheten var verdt. Så da fortsetter vi å se. Vi har heldigvis goooooood tid! Nå bærer det avgårde til kontraktsigneringen. Spent på hvem som har kjøpt leiligheten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 14. mai 2013 #4862 Del Skrevet 14. mai 2013 Vel, det er mange om beinet for tiden så er ikke bare bare å kjøpe leilighet. Men har troen på at dere finner noe bra til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #4863 Del Skrevet 14. mai 2013 Endelig hjemme. For en dag. Først stresse til møte med megleren og kjøper. Også stresse tilbake til leiligheten min. Solgte utemøblene mine på finn.no. Nå håper jeg bare at jeg får solgt resten av møblene. Nå MAT og SOFA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 14. mai 2013 #4864 Del Skrevet 14. mai 2013 Veldig bra at dere ikke har dårlig tid på å kjøpe ny leilighet ja håper du har hatt en fin og rolig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #4865 Del Skrevet 15. mai 2013 Puh.. Ukas storhandel er unnagjort! Vil helst slippe å handle i morgen eller på lørdag. Fikk også henta en pakke med 3 kjoler. Vet at jeg skal beholde den ene, den andre vet jeg ikke mens den tredje sender jeg tilbake. Hm.. Jeg har såååå mange kjoler men kan aldri få nok av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 15. mai 2013 #4866 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg synes at kjoler er det aller morsomste å shoppe du får konferere med M angående den du er usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. mai 2013 #4867 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg liker også aller best å shoppe kjoler! Bukser er liksom alltid mer stress Er det penkjoler eller hverdagskjoler du har bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #4868 Del Skrevet 16. mai 2013 M og jeg likte ikke den samme kjolen. Så da tror jeg at jeg beholder begge to og sender tilbake den siste. Alle kjolene var satt ved fra 899kr til 630kr, så synes ikke det er sååå forferdelig dyrt. Men men.. Vofsi, det er penkjoler. En i lys beige og en i svart. Og jeg har aldri klart å finne en enkel men pen kjole i svart før. Så derfor vil jeg beholde begge to. Bare en arbeidsdag igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #4869 Del Skrevet 16. mai 2013 Endelig er arbeidsdagen snart over. Skynde seg hjem oh spise før jeg skal til frisøren. Skal bli deilig å få klipt håret. Ikke gjort det siden august i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 16. mai 2013 #4870 Del Skrevet 16. mai 2013 God 17.mai! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #4871 Del Skrevet 16. mai 2013 Holdt på å sovne i frisørstolen. Ikke bra. Hun glattet ut håret uten at jeg måtte spørre om det. Digg. Da slipper jeg å gjøre det imorgen tidlig. Nå gjelder det bare å finne ut hva man skal ha på seg imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #4872 Del Skrevet 16. mai 2013 Ikke bra.. Ikke bra.. Kjolen jeg kjøpte i Wien i mars, er for trang. Ikke bra.. Ikke bra.. Da får jeg finne en annen kjole å ha på meg.. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 17. mai 2013 #4873 Del Skrevet 17. mai 2013 Fant du kjole til slutt? God 17. mai! Håper du får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #4874 Del Skrevet 17. mai 2013 Da er vi hjemme. Godt å komme hjem. God og mett!! På dagen var vi i byen. Jeg hadde fått en invitasjon via jobben til 17.mai feiring på et hotell. Veldig hyggelig! Det ble servert mat og champagne. Også kunne man stå i balkongen og se på toget. Etter det dro vi til moren til M hvor det var grilling med familien hans. Veldig hyggelig! De mener at det blir 17.mai hos oss neste år. Forhåpentligvis i ny og større leilighet. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #4875 Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg la meg tidlig i går kveld og våknet tidlig. Allerede vært nede i vaskekjelleren og satt på 2 vaskemaskiner. Blir nok en til etter det. Ikke ledig vasketid hele uka eller neste uke, så da må det bli tidlig på en lørdag. Fin vær ute i dag og.. Kanskje finne frem litt sommerklær.. Og nyte det fine været.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mai 2013 #4876 Del Skrevet 18. mai 2013 Kos deg i sola idag! Jeg skal og vaske klær, med det været her er det jo perfekt for meg som kan henge det ut! Flink du er med kjoler, der er jeg håpløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #4877 Del Skrevet 18. mai 2013 Veldig rolig dag. Deilig. Gikk en tur rundt vannet her oppe hvor vi bor. Kaldt men M hadde lyst til å hoppe i vannet. Kanskje i morgen?! Nå er det snart Grand Prix. Vinen står klar på bordet. Venter bare på søsteren min. M prøvde å finne et annet sted å være i kveld men nei.. Så da får han bare holde ut med oss og MGP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. mai 2013 #4878 Del Skrevet 19. mai 2013 Hva synes du om vinnneren i går da? Jeg synes den var helt OK, bra for Danmark at de vant i alle fall, de har vel ikke vunnet siden Olsen Brothers i 2000, mener jeg å huske. Hatt en fin pinsesøndag? Vært ute i sola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #4879 Del Skrevet 20. mai 2013 Vofsitofsi skrev (På 19.5.2013 den 21.18): Hva synes du om vinnneren i går da? Jeg synes den var helt OK, bra for Danmark at de vant i alle fall, de har vel ikke vunnet siden Olsen Brothers i 2000, mener jeg å huske. Hatt en fin pinsesøndag? Vært ute i sola? Helt grei låt som vant. Hadde håpet noen andre skulle vinne men men.. I går gjorde man ikke mye. Var ute i noen timer. Flere bademuligheter her vi bor. Så vi tok med oss grillmat og la oss ved vannet. M badet. Iskaldt vann. Men plutselig forsvant sola og det så ut som det skulle regne så da dro vi hjem igjen. I dag skal vi se på en leilighet ellers står det lite på planen. Bare den siste fridagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 20. mai 2013 #4880 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg er imponert over folk som har startet badesesongen altså Var leiligheten fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg