Gå til innhold

Yoga i Oslo


Gjest Belle Gunnes

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

Er det noen som har gode tips til yoga-senter i Oslo? Astanga? Og som har gode betalingsordninger? Ser de fleste oppererer med klippekort ol. Helst ett rolig yoga-senter uten for mye spandex-folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle Gunnes

Ingen?

Tips om hvordan dere evnt trener og betaler for yoga uansett hvor i landet dere bor? Per time, klippekort eller abonement?

Jeg er så i tvil på hva som lønner seg for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har gode tips til yoga-senter i Oslo? Astanga? Og som har gode betalingsordninger? Ser de fleste oppererer med klippekort ol. Helst ett rolig yoga-senter uten for mye spandex-folk?

Studentsamskipnaden har blant annet Yogakurs på sine sentre. Da må du i tillegg til kursavgift, som regel er den ganske liten, betale adgangskort for et semester, som ligger på 2500 for ikke-studenter, halv pris for studenter.

Det er kanskje ikke helt det svaret du ville ha; det skjer mye annet rart på SiOs sentre, men grupperommene er godt lydisolerte, så det blir nok rolig og fint i yoga-klassene. Det er også mange folk med tights der, men det er stort sett de som skal trene på tredemøllene.

Jeg vet ikke om noe annet yoga-tilbud i Oslo, men jeg synes jeg har sett oppslag om det på butikken av og til. Har du prøvd å søke på "yoga Oslo" på Google?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Ja jeg fikk så veldig mange treff når jeg googlet, så jeg ble jo bare ennå mer forvirra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Studentsamskipnaden har blant annet Yogakurs på sine sentre. Da må du i tillegg til kursavgift, som regel er den ganske liten, betale adgangskort for et semester, som ligger på 2500 for ikke-studenter, halv pris for studenter. /quote]

Man trenger ikke å gå på kurs for å gå på yogatimer på treningssentrene til SiO, de har vanlige yoga-timer også. Jeg pinte meg gjennom en time yoga en gang, og var sjeleglad da jeg slapp ut og kunne ta turen inn til vekt- og kondisjonsapparater i stedet... Det var ikke noe for meg :ler: Men instruktøren var visst flink, i følge mine venninner som kan litt mer om det.

Sist semester kostet det forresten 750 kroner for studenter, ikke halv pris av 2500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg trenger yoga på elixia, de har som regel mange yoga-timer å velge mellom hver uke.

Jeg prøvde også å undersøke andre rene yoga-steder, men såvidt jeg fant ut ville det bli dyrere å trene 2 ganger i uka på et annet yoga-sted, enn å betale månedskontingenten på elixia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener også yoga på Elexia.

Veldig gode intruktører der. Men ikke akkurat rolig atmosfære..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Oki takk for svar. Jeg tror jeg må reise litt rundt og kikke litt og se hvor det føles OK ut. Men Elixia har jo fordelene med at jeg kan trene ren styrketrening også. Hmm nå skal jeg gruble litt til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga for alle på Majorstua tilbyr månedkort, halvår eller helårskor i tillegg til klippekort, ser jeg.

Jeg har ikke trent der, men har trent iyengaryoga ett år nå og det er helt utrolig bra yoga - godt tilpasset hver enkelt utøver og med skikeklig treningsverdi. Anbefaler deg å forsøke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Yoga for alle på Majorstua tilbyr månedkort, halvår eller helårskor i tillegg til klippekort, ser jeg.

Jeg har ikke trent der, men har trent iyengaryoga ett år nå og det er helt utrolig bra yoga - godt tilpasset hver enkelt utøver og med skikeklig treningsverdi. Anbefaler deg å forsøke det :)

Hva er iyengaryoga og hvor finner jeg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er iyengaryoga og hvor finner jeg dette?

Det er den yogaretningen de underviser på Yoga for alle - om du går inn på nettsiden jeg har lenket til og klikker deg inn på elevsider og leser så får du forklaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...