Riktoria Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Jeg skal til gynekologen for første gang om en uke, og lurer på hva som er skikk og bruk? Selvfølgelig vil jeg vaske meg ekstra grundig på forhånd, men burde jeg også barbere meg? Burde jeg ha på meg skjørt? ... Og har jeg noe som helst å grue meg til? Gjør det vondt, liksom? Takk for svar:)
Gjest wahaj Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Jeg skal til gynekologen for første gang om en uke, og lurer på hva som er skikk og bruk? Selvfølgelig vil jeg vaske meg ekstra grundig på forhånd, men burde jeg også barbere meg? Burde jeg ha på meg skjørt? ... Og har jeg noe som helst å grue meg til? Gjør det vondt, liksom? Takk for svar:) Å barbere seg er hipp som happ, noen foretrekker det, andre ikke. Jeg hadde på meg skjørt, men thights under, men syns det var greit å ha skjørtet på under undersøkelsen. Har ikke noe å grue deg til. det er ikke direkte vondt, men litt ubehagelig, men helt klart overlevbart
Angelfalls Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Hei Det er ingenting å grue seg til. Men husk å slappe av. Ellest kan det være litt vondt. Det er ubehagelig da. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå