Gå til innhold

naboverkstedet bråker om natta

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bor ved siden av et lite bilverksted. Yay.

Hver natt rundt klokken to kommer det en diger lastebil til dette verkstedet. Den parkerer rett utenfor vinduet vårt, og bråker like forbanna mye hver gang. Vedkommende har en sånn jekketralle som han drar frem og tilbake over steinhellene så det høres ut som krigen er på vei. Lastebilsjåføren holder på med diverse bråkete aktiviteter i rundt tre kvarter hver natt.

Det hadde passa meg så utrolig bra hvis det plutselig viste seg at det ikke var lov å bråke sånn midt på natta!

Noen som vet om det er det?

Jeg vil sove! :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva vi har på andre siden av gata? Et døgnåpent selvbetjeningsvaskeri ved siden av en shell bensinstasjon.

Skrevet

selvbetjeningsvaskeri for biler skulle det være.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Er nok slik at hvis du bosetter deg ved en bedrift, må man neste tåle støyet denne bedriften medfører.

Bodde ved et bakeri i to år. Lastebiler som kom og gikk hele natta lang, med de fine rygge bipelydene sine. På vinteren så hadde kommunen bare mulighet å brøyte sne midt på natten pga for mange biler på dagen. Og hele veggen på bygget vi bodde i ristet og det bråkte noe inni granskauen.

Men....null å få gjort med det. Og utrulig hva man blir vant med.

Skrevet

Jeg bor ved siden av et lite bilverksted. Yay.

Hver natt rundt klokken to kommer det en diger lastebil til dette verkstedet. Den parkerer rett utenfor vinduet vårt, og bråker like forbanna mye hver gang. Vedkommende har en sånn jekketralle som han drar frem og tilbake over steinhellene så det høres ut som krigen er på vei. Lastebilsjåføren holder på med diverse bråkete aktiviteter i rundt tre kvarter hver natt.

Det hadde passa meg så utrolig bra hvis det plutselig viste seg at det ikke var lov å bråke sånn midt på natta!

Noen som vet om det er det?

Jeg vil sove! :tristbla:

Var jeg deg ville jeg tatt kontakt med kommunen. Miljørettet helsevern eller noe i den duren. For selv om det er en bedrift er det ikke nødvendigvis slik at de kan holde på å bråke nattestid. Særlig ikke hvis det er midt i et boligområde. Så hadde jeg vært deg ville jeg ihvertfall kontaktet kommunen og hørt hva de hadde å si til saken.

Skrevet

Da jeg bodde i sentrum hadde jeg en pub tvers over gata for soveromsvinduet mitt! Jippi...var kjempegøy at det stort sett var liv til ett-to om natta der hver eneste kveld når jeg skulle opp kl seks morgnen etter. Visste jo om puben da jeg flyttet inn, men tenkte ikke over at det kunne være et problem. Glad jeg har flyttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...