Gå til innhold

Vil forby oral sex


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

http://www.nydailynews.com/news/2010/06/22/2010-06-22_texas_gop_platform_criminalize_gay_marriage_and_ban_sodomy_outlaw_strip_clubs_an.html

Så nå vil Texas forby oralsex og analsex.

Jeg skjønner ikke at folk kan akseptere slik idioti. Hva er det for noen folk som styrer der?

Hva tror du hadde skjedd om det samme hadde skjedd i Norge? Ville vi bare akseptert det eller ville vi protestert.

Og hvordan skal de hånheve en slik lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Haha, ja, de må jo bare forby det, men alle gjør jo anal og oral sex på privaten når ingen ser de, og det vil de fortsette med.

Skal de sende anal og oral polititet hjem til folk for å sjekke hvordan de har sex?

Eller skal gynekologen undersøke kvinnene nedentil ved jevne mellomrom for å se om noen har penetrert anus, eller undersøke om det er spytt-enzymer i kvinnens kjønnsorgan?

jaja, da får de bare forby sex i det hele tatt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både oral sex og anal sex har vært forbudt i flere amerikanske stater, så dette er vel mer en retur til tradisjonelle verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men hvordan hånhever de slike lover da?

Synes det er så rat å tenke på at noen steder i verden, selv usa så kan bli puttet inn for oralsex.

Og tenk om man har det mer enn tre ganger da? Livstid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror neppe dette hadde blitt forbudt i Norge, her er kjønnslemlestelse i praksis tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg ikke at en stat som Texas vurderer dette, da de har noen av disse teite lovene fra før:

- Ulovlig å banne eller kle av seg foran et lik

- Ulovlig å lage graffiti på noen andres ku

- Ulovlig å drikke mer enn 3 munner øl mens man står

- Ulovlig å melke en annen persons ku

- Ulovlig å eie en knipetang

- Ulovlig å oppdra en alligator i hjemmet (denne kan jeg forstå)

Noen ganger skulle man tro at de som sitter på kontorene i Texas ikke leser ordentlig igjennom lovforslagene. I hvert fall ikke tenker nøye over dem. Det er bare ignorant å forby oral- og analsex. Hvordan i all verden skal de vite om noen gjør det? Å hvordan skal de straffe de? Det bygger på den svært sentrale religiøse troen de har i mange stater i USA. Det å gå i kirka er status, og det å være religiøs og stå ved disse teite prinsippene som å ikke onanere og lignende, er mye mer utbredt enn i flere andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært morsomt å vite hva som konkret er foranledningen til at Texas vurderer dette forbudet. Jeg tenker på andre ting knyttet til seksualitet som er spesielt for Texas. Texas er konservativt, og de har blant annet ikke noen egentlig seksualundervisning i skolen. De lærer at kondomer er ineffektive, og misrepresenterer systematisk forskningen i fht bruken og effekten av kondomer. De lærer at kondomer ikke beskytter mot HIV fordi gummien er porøs, og de lærer at det ikke er effektivt til å beskytte mot andre kjønnsykdommer, heller. Og de lærer at avholdenhet er den eneste fungerende strategien mot kjønnssykdommer og uønskete graviditeter. Dessuten er det et sterkt fokus på dette med å være en jomfru når man gifter seg.

Som en konsekvens vet mesteparten av de oppvoksende ungdomskullene i Texas nesten ingenting om seksualitet, og har ikke lett tilgang på prevensjonsmidler. Og fordi jentene vil være jomfruer når de gifter seg med den eneste rette, men ikke nødvendigvis føler at de må avstå HELT fra sex, så er analsex og munnsex ganske utbredt.

Mange jenter er sk "tekniske jomfruer", i den forstand at de ikke har blitt penetrert vaginalt, men har likevel hatt munnsex med alle sine kjærester. Jeg lurer på om denne loven kanskje representerer neste omdreining av skruen for å undertrykke texanske tenåringers seksualitet. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det skal ikke forundre meg om man snart får en ide at man skal betale skatt for og ha sex

Vi får bare håpe at det ikke er noen politikere på kg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke forundre meg om man snart får en ide at man skal betale skatt for og ha sex

Men vi har en skatt for det. Det kalles gjerne "barnebidrag", og rammer bare menn. På folkemunne går den gjerne under navnet "kukskatt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ond sirkel.

Ved å kaste noen i fengsel (om det er en mann) for å ha fått utført oralsex. Så er sjansen veldig stor for at hann blir utsatt for store mengder analsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mira369

Finnes det noen andre vestlige land som fremdeles utøver dødsstraff - bortsett fra USA?

Forbudt i Florida med oral-sex også. Et sykt sykt land. Dobbelmoralens vugge.

Det mest østlige landet i vesten. Go USA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi har en skatt for det. Det kalles gjerne "barnebidrag", og rammer bare menn. På folkemunne går den gjerne under navnet "kukskatt".

Hm, sist jeg sjekket, fantes det da vitterlig kvinner som betaler barnebidrag. Hvem som betaler barnebidrag, beror på hvilken part som har hovedomsorgen for barnet, ikke kjønn.

Ang. hovedemnet: Det overrasker meg ikke at Texas ønsker å forby disse formene for sex, all den tid de har vært(og er)forbudt i en god del amerikanske stater. I tillegg er Texas et bibelbelte uten like, hvilket resulterer at slike lover faktisk har en betydelig oppslutning blant den jevne mann og kvinne. Og nei, en slik lov hadde aldri blitt aktuell i Norge anno 2010, ganske enkelt fordi Norge har fint lite til felles med Texas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Finnes det noen andre vestlige land som fremdeles utøver dødsstraff - bortsett fra USA?

Forbudt i Florida med oral-sex også. Et sykt sykt land. Dobbelmoralens vugge.

Det mest østlige landet i vesten. Go USA!

Hvite-Russland har dødsstraff, men er usikker på om det er et vestlig land. Det er i hvertfall det eneste landet i Europa som praktiserer dødsstraff (ifølge wikipedia).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bare ignorant å forby oral- og analsex. Hvordan i all verden skal de vite om noen gjør det? Å hvordan skal de straffe de?

Akkurat dèt lurer jeg også på. Jeg tviler sterkt på at loven vil bli håndhevet i praksis, eftersom man strengt tatt ikke kan kontrollere dette uten å samtidig krenke privatlivets fred(som den amerikanske grunnloven garanterer), og velger dermed å anta at denne loven(hvis den blir vedtatt)blir nøyaktig like sovende som loven som forbyr utenomekteskapelig sex(hvilket er en lov som visstnok er vedtatt i alle stater).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...