magic-lulu Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Kom over noe på nett som kalles for babyfoot. Er for dem som sliter med tørre og sprukne fotsåler...Er det noen som har prøvd? Virker det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Hei! Jeg prøvde det, men 2 timer var anbefalt og jeg satt vel bare i 1 og en halv da. Merket egentlig ikke noe forskjell DA, men etter noen dager bare datt hudlaget av! Akkurat som når du flasser av etter å ha blitt solbrent! De ble gode å myke ja, men den harde huden jeg hadde forsvant ikke, den må du vel pleie selv=) Huden på hælene mine ble en del likere også, men ikke perfekt=) Det kan jo være individuelt også da, men de er verdt å prøve, koster jo ikke så mye=)
Sugerøret Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 ville kjøpt inn barnengens grønnsåpe (dette het det i alle fall før) sitte med beina i godt varmt grønnsåpevann.Etter du har blitt varm og myk,file vekk tørr hud.Bruk scholl sin krem og smør deg inn i flere omganger.Tre så brødposer/pose over beina og en tykk sokk over dette.Sov godt og når du står opp neste morgen har du myk og god hud Du MÅ stelle beina dine ofte til å begynne med.Smøre dem 4 ganger i uka minst.Nå er jeg nede i 2ganger og beina er myke og ikke fulle av sprekker osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå