Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Jeg har i det siste fått en sterk lukt fra underlivet. Det er så sterkt at det minner nesten om amoniakk eller noe, nesten så det river litt i nesa hvis dere skjønner (æsj). Jeg var hos legen og fikk en GU. Hun sa jeg hadde litt sopp. Tok også prøver, men hørte ikke noe fra henne, noe som pleier å være et tegn på at prøvene var negative. Jeg har tatt sopp-kur, men lukta er fortsatt der. Dessuten har jeg lest at sopp er luktfritt?? Skal kjøpe Lactal nå, men vurderer nesten å bestille time hos en gynekolog. Har aldri opplevd dette før. noen teorier om hva det kan være, og tror dere Lactal vil hjelpe?
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Minner meg om dette de beskriver her, men jeg er ikke gravid da...
Tulle Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Det hørtes merkelig ut. Dersom du er plaget, så ville jeg nok bestilt en time til gynekolog. Har selv opplevd at fastleger overser meget vesentlige ting. Og det er jo sant slik du beskriver, at sopp er totalt luktfritt.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Ingen andre som vet noe om dette... skal ringe legen i morgen...
Gjest wahaj Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 Eller så kan det være bateriell vaginose http://nhi.no/sykdommer/kvinne/infeksjoner/bakteriell-vaginose-1343.html
Gjest Ina Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Plages av det samme, derfor jeg er på nett nå å leser meg opp på div forum. Har du fått noen svar?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå