Gå til innhold

Har du innovernavle eller utovernavle

96 stemmer

1. 1. Har du innovernavle eller utovernavle?

• Navlen min går utover
      7
    • Navlen min går innover
      86
    • Annet
      3

Fremhevede innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Ja, overskriften sier seg selv :ler:

Jeg har ikke peiling om det finnes fler "navle-typer", derfor tok jeg med annet.

innovernavle

Utovernavle

(litt dårlig bilde av utover)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Innover. :)

Forresten en interessant undersøkelse, Huffsa. :ler:

Gjest Huffsa
Skrevet

Innover. :)

Forresten en interessant undersøkelse, Huffsa. :ler:

Ja, jeg har alltid lurt på hvor mange som har de forskjellige navlene :ler:

Gjest scorpius
Skrevet

Jeg har en mellomting, så jeg krysset av på "Annet" :sjenert:

Skrevet

Haha,vittig,Huffsa! :fnise:

innover jeg og..

Gjest Awsome
Skrevet

Innover, thank heavens..

Utover er ekkelt.

Skrevet

Innover

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Innover ;)

Gjest Huffsa
Skrevet

Hittil har 1 av 25 stk utovernavle.

Interessant.

Skrevet

Jeg har innovernavle. Har hørt at de knyter forskjellig på jenter og gutter i Norge (eller gjorde før, ihvertfall), og derfor har de fleste jenter innovernavle, og de fleste gutter utovernavle. Det stemmer godt overens med hva jeg selv har observert, men om det er fakta vet jeg ikke :)

Skrevet

Har innovernavle jeg også ;b

Men lillebroren til en kompis av meg har en skikkelig utovernavle :fnise: og ble ertet litt for det når han var mindre fordi det så ut som en liten pikk . hehe

Skrevet

Min går til de grader innover :gjeiper:

Skrevet

Jeg har innovernavle. Har hørt at de knyter forskjellig på jenter og gutter i Norge (eller gjorde før, ihvertfall), og derfor har de fleste jenter innovernavle, og de fleste gutter utovernavle. Det stemmer godt overens med hva jeg selv har observert, men om det er fakta vet jeg ikke :)

Jeg mener jeg har lest at dette ikke har noe med hvordan navlestrengen knyttes eller klippes å gjøre, men at det rett og slett er genetisk.

Jeg har en venninne med utovernavel, og alle barna hennes (både gutter og jenter) har det samme. Men som sagt, dette er noe jeg mener jeg har lest, kan slett ikke garantere for at informasjonen er riktig.

Skrevet

Min går innover.

Skrevet

Jeg mener jeg har lest at dette ikke har noe med hvordan navlestrengen knyttes eller klippes å gjøre, men at det rett og slett er genetisk.

Jeg har en venninne med utovernavel, og alle barna hennes (både gutter og jenter) har det samme. Men som sagt, dette er noe jeg mener jeg har lest, kan slett ikke garantere for at informasjonen er riktig.

Genetisk kan det jo kanskje være, men da er det jo rart at jentene stort sett får innovernavle og guttene som oftest får utovernavle når de er bror og søster? Jeg forklarte meg litt dårlig tidligere med klippingen. Det er ikke klippingen i seg selv, men klipsen de setter på som gjerne ble satt litt lenger ut på gutter (Som jeg har hørt, da. Påstår ikke at det er slik det er) :)

Skrevet

Innover, thank heavens..

Utover er ekkelt.

Enig. :b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...