Gå til innhold

Pommes frites som er ferdig på 5 minutter

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

1 Ser at butikkene selger pommes expresse og opphøgde potet og jeg har sett en annen fra noen andre som lager det. Alle er ferdig på 5 minutter, men er det noen forskjell på dem uten om navnet, inpakninga og kanskje hvor mange gram de har? Det er samme pommes frites?

2 Noen som spiser det innimellom? Hender jg spiser det på lørdagene om jeg ikke orker å lage noe annet, men det står at de skal være ferdig på 5 minutter, men jeg synes de ikke blir noe gode da og bare halv ferdig så har dem i 10 i stedenfor. Men hvorfor står det da at de er ferdig på 5 minutter da? Er det for å selge mer bare, eller det regnet ut når den har stått ute ei stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett fra frysen eller tint så tar de lenger enn 5 minutter når jeg lager de. Er en stund siden jeg kjøpte sist. Holder meg til "vanlige".

Hadde vært ok å få det de reklamerer for.....

Kanskje det kommer an på ovnen???

Husker det var en ovn på skolen som gjorde at pizza var ferdig på rekordtid, mens det tok dobbel så lang tid med den ovnen vi hadde hjemme (altså den vanlige steketiden)... :) .

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Virker litt rart om det skulle være ovnen for har laget de i tre forskjellige ovner siden det kom og det har vært likt for de alle, enda det har vært helt forskjellige ovner. Den ene var vel 14 år gammel og den siste 6 måneder gammel ovn.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

har kjøpt disse 5-minutters ett par ganger,men synes de tar ca like lang tid som de vanlige jeg..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

har kjøpt disse 5-minutters ett par ganger,men synes de tar ca like lang tid som de vanlige jeg..

Steker du dem på 250 (slik de skal)?

For det gjør jeg og da er de ferdig på 8-10 minutter.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Stekte dem som på pakken.

Men kanskje jeg liker dem for godt stekt i forhold til hva det er ment ?

Skrevet

De er jo ferdige på fem minutter, om de er tint, og om man liker passe stekt pommes frites.

Jeg pleier å steke dem i ti, for jeg vil gjerne ha de ekstra godt stekt :D

Skrevet

Jeg pleier å steke dem i ca ti min. Jeg liker at de er litt godt stekt (litt brune).

• 4 uker senere...
Skrevet

prøv euro shopper sin 5min. den er bedre enn noen annen hjemme pomfites jeg har smakt!

Skrevet

Aner ikke om det er noen forskjell på de forskjellige typene pommes frites, kjøper bare den Hoff (sorte posen) som er ferdig på 5 minutter. Og i min ovn er den faktisk ferdig på 5 min. Nå har vi en helt ny ovn som steker godt, så kanskje det har noe med det å gjøre.

Skrevet

Når vi skal ha kjapp pommes frites kjøper vi Hoff sin, og den står bare fem minutter. Jeg liker ikke chipsen min for mye stekt... Den skal være gyll, gjennomvarm, myk inni og småsprø utapå.

Men for det meste om vi kjøper frossepoteter, så går det i poteterbåter med skall som skal stå en halvtimes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...