Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Jeg opererte for to mnd siden. En kikhulloperasjon i ankelen. Etter operasjonen tok det ca en mnd før jeg fikk følelsen tilbake i storetåa og "peketåa". resten av foten og de andre tærna fikk jeg følelsen tilbake etter en ukes tid. Men, fortsatt så hender det at jeg mister følelsen i de to tærna. Hvis jeg kommer borti tærna kjennes det ut som om de sover, og jeg kan klemme rimelig hardt på de før jeg kjenner noe. Skal til sjekk på ortopedi i september, men tenkte å høre her. Kan de under operasjonen kommet bort i noen nerver eller noe, som gjør at disse to tærna "sover" innimellom?
Sugerøret Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 kan være nerver i klem eller at de har fått skade/blitt kuttet Så lenge du ikke har smerter ville jeg ikke bekymret meg særlig.Men ta det opp med legen når du har kontroll time
ninuska_ Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Tråden er ryddet. Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Identifisering av deg selv eller andre privatpersoner gjennom for eksempel fullt navn, adresse, eller telefonnummer. ninuska_, moderator.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå