Gjest Shalala Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Heisann! Jeg går ikke på p-piller til vanlig, og har hatt sykluser på alt fra 33 til 35 dager. Jeg er i dag på dag 30, og nå MÅ mensen melde seg snart, for jeg skal til syden i to uker fra den 21. juli og ønsker IKKE å få mensen midt i oppholdet der. Kunne gjerne ha fått den nå også blitt "ferdig med det" under oppholdet, men... Så da spørs det, om jeg blir nødt til å ta noen tabletter for å sørge for å ikke få menstursjon midt i badeferien.. Nå som jeg er på dag 30, hvis jeg begynner på p-piller i morgen, vil jeg kunne begynne å spotte/blø allikevel? Da er kanskje de tablettene legen kan gi resept på et bedre alternativ? Men hvor tidlig må man begynne å ta disse? Jeg har ikke hørt så mye om de.. Er det tidsnok å begynne å ta de i morgen også fortsette på de til jeg kommer hjem fra Tyrkia? Noen som har noen gode forslag? Jeg skal ikke begynne på p-piller i fremtiden igjen,så hadde håpet å få en "normal" syklus denne måneden, men det virker som at syklusene mine er og blir lange.. Sukk! Takk for hjelpen!
sunnlivsstil Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 hvis du ikke har gåttpå piller før,så vil jegikke anbefalle å begynne med det rett før ferien,du vet ikke hvordan kroppen reagerer på det. Da kan det i værstefall skje at du har småblødninger hver dag.Hvis du skal ha mensen akkurat den perioden du er på ferie, så prøv Primolut-N. Du tar 3 hver dag, så forskyver du mensen.. jeg så gravid ut når jeg gikk på de,men bedre det enn å ha mensen hele ferien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå