Gå til innhold

Forskyve mensturasjon

Fremhevede innlegg

Gjest Shalala
Skrevet

Heisann!

Jeg går ikke på p-piller til vanlig, og har hatt sykluser på alt fra 33 til 35 dager. Jeg er i dag på dag 30, og nå MÅ mensen melde seg snart, for jeg skal til syden i to uker fra den 21. juli og ønsker IKKE å få mensen midt i oppholdet der. Kunne gjerne ha fått den nå også blitt "ferdig med det" under oppholdet, men...

Så da spørs det, om jeg blir nødt til å ta noen tabletter for å sørge for å ikke få menstursjon midt i badeferien.. Nå som jeg er på dag 30, hvis jeg begynner på p-piller i morgen, vil jeg kunne begynne å spotte/blø allikevel? Da er kanskje de tablettene legen kan gi resept på et bedre alternativ? Men hvor tidlig må man begynne å ta disse? Jeg har ikke hørt så mye om de.. Er det tidsnok å begynne å ta de i morgen også fortsette på de til jeg kommer hjem fra Tyrkia? Noen som har noen gode forslag?

Jeg skal ikke begynne på p-piller i fremtiden igjen,så hadde håpet å få en "normal" syklus denne måneden, men det virker som at syklusene mine er og blir lange.. Sukk! Takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du ikke har gåttpå piller før,så vil jegikke anbefalle å begynne med det rett før ferien,du vet ikke hvordan kroppen reagerer på det. Da kan det i værstefall skje at du har småblødninger hver dag.Hvis du skal ha mensen akkurat den perioden du er på ferie, så prøv Primolut-N. Du tar 3 hver dag, så forskyver du mensen.. jeg så gravid ut når jeg gikk på de,men bedre det enn å ha mensen hele ferien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...