Ninette Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 tiligere i dag oppdaget jeg at jeg var rød på tannkjøtte på en plass, å når jeg trykte på det så kom det verk ut, som stinka noe jævlig!! Men nå ser jeg at jeg har det flere plasser i munnen Er det noen som vet hva dette er ? Jeg burde vel ringe tannlegen også,men hører først om noen vet hva det kanskje kan være. Takknemmelig for svar
Puzifina Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 tiligere i dag oppdaget jeg at jeg var rød på tannkjøtte på en plass, å når jeg trykte på det så kom det verk ut, som stinka noe jævlig!! Men nå ser jeg at jeg har det flere plasser i munnen Er det noen som vet hva dette er ? Jeg burde vel ringe tannlegen også,men hører først om noen vet hva det kanskje kan være. Takknemmelig for svar Heihei=) vet vet ikke hva det kan være, men har man betenelse så bruk Corsedyl og/eller Listerine for å bli kvitt det, jeg fikk betenelse når jeg fikk opp en visdommstann og det var disse munnskylle middlene tannlagen ga meg beskjed om å bruke. Lykke til å håpe det går fort over:)
Ninette Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2010 Heihei=) vet vet ikke hva det kan være, men har man betenelse så bruk Corsedyl og/eller Listerine for å bli kvitt det, jeg fikk betenelse når jeg fikk opp en visdommstann og det var disse munnskylle middlene tannlagen ga meg beskjed om å bruke. Lykke til å håpe det går fort over:) tusen takk for svar var til tannlege, å det var en sykdommsgreie, men det kunne heldigvis bli bedre etter tett oppfølling av tannlege!
Puzifina Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 tusen takk for svar var til tannlege, å det var en sykdommsgreie, men det kunne heldigvis bli bedre etter tett oppfølling av tannlege! Flott at du har funnet ut hva det var da=) også håper jeg det går fort over igjen, må sikkert gjøre ganske låkt også.
Ninette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2010 Flott at du har funnet ut hva det var da=) også håper jeg det går fort over igjen, må sikkert gjøre ganske låkt også. det gjorde ganske vondt første dagen, men kjenner nesten ikke til det nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå