Gå til innhold

Kroppen protesterer..


Rumohra

Anbefalte innlegg

Hei dere! Håper det er noen her som kan hjelpe meg.

Jeg er på hyttetur nå, og kroppen er helt død. Det er en slags pressende smerte i brystet som begynner "mellom puppene" og går utover langs ribbeina foran og ut på ryggen med litt spredning opp mellom skulderbladene og ned mot korsryggen. Har et gammelt brudd i ryggen ca. midt på ryggen, dette gjør også litt vondt.

Ellers er jeg generelt kvalm, sliten, vondt i hodet og orker absolutt ingenting. En liten tur ned i bilen for å hente en ting gjør meg utslitt og jeg må sette meg ned for å hente meg inn igjen, får slørete syn ol.

Har ingen kroniske sykdommer ellers (utenom anstrengelsesastma), og er 19 år og i grei form. Skjønner ikke hva som skjer, har opplevd å være litt sånn før, men ikke så ille som nå.. Sliter en del med angst og dette har gjort meg sliten i perioder, men ikke med smerter som nå. Sover også mye om dagen, er ikke uthvilt før jeg har fått 9-10 timer.

Blir veldig bekymret, og dette hindrer meg i å ha en hyggelig tur. Skjønner ikke hvordan jeg skal kunne greie lange gåturer og sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ikke bra ut.

Jeg synes du burde ta deg en tur til legen og få sjekket det ut. Siden du er på hyttetur og kanskje ikke har noen lege i nærheten(?) kan det være en ide å ringe legevakten å høre hva de sier. Tenker at det uansett kan være lurt bare for at du skal klare å slappe av og nyte turen din istedenfor å sitte og uroe deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Håper virkelig ikke det er Flåttbitt, har ikke merket noe flått eller utslett - men det er jo ikke alltid man oppdager det selv.

Hadde smertene i brystet, ryggen og nakken ut over kvelden og natten i går. Når jeg la meg var det vondt å puste når lungene var mest utvidet. Har gitt seg litt nå i dag, men er fortsatt litt uvel og vondt i hodet + tung i kroppen.

Har vært på ridetur i dag som var gøy, krever ikke så mye fysisk. :)

Blir definitivt legetur når jeg kommer hjem igjen (over helgen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...