Gå til innhold

Svigerfamilien

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg også hater svigermor, hu er ekkel og dum og naiv. Hun mangler grunnleggende allmen kunnskap og eier ikke sosiale antenner. Svigerinnene mine er likedan.

Svigerfar og stesvigermor er en annen sak, de er jeg veldig glad i og er akkurat min type mennesker.

Jeg gjør som deg, prøver å holde meg unna, ber om at de kommer på dagsbesøk, men siden vi bor 3 timers kjøring fra hverandre er det litt vanskelig, vi har heller ikke bil så når vi er hos svigermor må vi være der en stund.

Prøver å holde besøk og kontakten på et minimum, svigermor og svigerinnene mine har ekle uvaner og ingen kvaliteter som jeg ønsker at mine barn skal lære av dem. Og det er ikke bare jeg som tenker sånn, det er mange på svigerfars side av familien som mener det samme som meg, også min familie løfter øyenbryn når de treffer svigerfamilien min.

Har tatt det opp med mannen, han er til dels enig, men det er fortsatt hans mor og han ønsker å ha kontakt med henne, og at barna har kontakt så jeg må jo gi litt etter, men som sagt så lite som mulig!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Samme anonym som over.

Jeg også har et ordentlig problem med å beherske meg og oppføre meg noen lunde høflig ovenfor dem, prøver så godt jeg kan, men etter 6 timer i samme rom og høre på vaset og blir kvalmere og kvalmere av oppførselen så er det ikke like lett å smile og være blid dagen etter.

Jeg har forresten ikke tatt det opp med dem, men etter humøret mitt å regne så tror jeg de har forstått at jeg ikke er så veldig glad i dem.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt.

Jeg har selv en svigermor som er fra helvete. Hun er spydig og kommer med frekke kommentarer mens hun smiler så ofte hun kan. Mannen har ikke noe godt forhold til henne (takk og lov), som kommer av at hun rett og slett aldri har brydd seg så mye om barna sine, og nå heller ikke barnebarna sine.

Når vi må være der så biter jeg tennene hardt sammen! Jeg svarer så lite frekt jeg bare klarer om det blir for ille.

Heldigvis er det sjelden vi er der, til tross for at de bor nærme, og til oss kommer de aldri.

Skrevet

Kan du ikke like gjerne skrive du gidder ikke.

Med den innstillingen der gjør du ihvertfall ikke noe for det selv. Klarer ikke skjerpe meg??? Hva er det for noe? Er du mentalt syk lider av ukontrollerte utfall ... eller hva?

WOW!?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke like gjerne skrive du gidder ikke.

Med den innstillingen der gjør du ihvertfall ikke noe for det selv. Klarer ikke skjerpe meg??? Hva er det for noe? Er du mentalt syk lider av ukontrollerte utfall ... eller hva?

Svigermor...? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...