Gå til innhold

Til dere som var på messe

Var du fornøyd med messen ?  

1. 1. Var du fornøyd med messen ?

• ja
      9
    • nei
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var også på messe, syntes utvalget av kjoler var dårlig for alle oss som er større enn 36, noe vi fleste av oss er. Ellers synes jeg at det var rotete, mange kjoler lå rundt omkring. Og jeg så ingen som tok ansvar og ryddet i dem, jeg var der kl 11 så jeg vil ikke si jeg var der så sent på dagen heller.

Men de andre var bra fra kortshop og fra Blomsterdekratørene. Fikke sett på en del buketter og litt forslag på bordekking.

Men nei, jeg tror ikke jeg ville dratt på en sånn messe igjen for jeg ble alt i alt veldig skuffet. Trodde det skulle være mye bedre utvalg ikke minst noen fler som jobbet der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alle så forskjellig smak; jeg synest det var kjempekult jeg; storkoste meg og fikk veldig bra service; noe som jeg ikke hadde forventet meg på forhånd siden det var et arrangert salg og ikke en brudebutikk!

Kjøpte kjole gjorde jeg også, og synest det hele var en veldig anderledes og artig opplevelse!

Koste meg, sparte kr. 8.500,- og er glad jeg gikk! - PS! Jeg er også på bildet i VG - gjett hvem jeg er!...

Klem

Nina

Skrevet

Jeg kjøpte Benjamin Roberts 452 - splitters ny ( ubrukt ) og fikk et "Mette Marit-slør" med på kjøpet for de synest det var så morsomt at jeg var så fornøyd ( klarte ikke stoppe å smile!! )

Kjempefornøyd som sagt og hadde en veldig positiv opplevelse av det hele!!

Jeg overhørte samtaler mellom to jenter og en fra arrangør; de fant ikke kjolene de var på jakt etter, og ble tilbudt hjelp etter salget til å finne disse; det synest jeg også er god og uventet service!

Klem

Nina

Skrevet

Jeg sto i kø før salget startet.

Da var alt ryddig og oversiktlig, og de ansatte var behjelpelig med å finne kjole. Tror nok at vi som var der da de åpnet fikk mest ut av det. For når vi gikk ved 10.30 tiden, var det ganske utplukket og mange av kjolene lå i prøverommene.

Men jeg var fornøyd, det var morsomt, selv om jeg ikke fant min kjole.

:P

Skrevet

Jeg hadde på forhånd forhørt meg om de kom til å ha en del kjoler i størrelse 50/52. Joda, masse kjoler der. Jeg kom litt før kl. 1000, og da hang det 2 kjoler i den størrelsen der. Det kaller ikke jeg stort utvalg.

Kjempe skuffet.

Skrevet
Jeg kjøpte Benjamin Roberts 452 - splitters ny ( ubrukt ) og fikk et "Mette Marit-slør" med på kjøpet for de synest det var så morsomt at jeg var så fornøyd

Gjett hvem du er på bildet...

Hm....

På bildet er det seks personer.

En av dem er meg.

Damen som står i hvit genser bak bruden til høyre er min mor.

Jenta som står i sorte klær ved siden av meg skal gifte seg 3. juli, og du skal gifte deg 29. mai, ergo er det ikke deg.

"Bruden" til venstre skal ikke gifte seg, hun prøvde kjoler bare for moro skyld.

Så enten må du være Sabina, eller det lille hodet som stikker såvidt frem helt til venstre.

Så, da har jeg gjettet....

Fortel....??? :sjarmor:

Skrevet

Synes ikke det var noe bra. dårlig utvalg på størelser.

Skrevet

Jeg fikk solgt kjolen min! Den var en av de første som ble solgt... :P Den var også str. 36.

Skrevet

Det var morsomt nok, men som jeg har skrevet i en annen tråd var jeg langt fra imponert over utvalget. Jeg er en helt standard str. 40-42, jeg var der da de åpnet, og fortsatt fant jeg ingenting jeg likte. Synes det var veldig mange "mainstream"-kjoler, mindre som skilte seg ut. Men for all del, servicen var god (selv om det var kaos på prøverommene) og det var morsomt å være på salget.

Skrevet

Jeg svarte ja, fordi jeg synest det var skikkelig gøy å være der. :D

Synest at salget var morsomt laget til, med muligheter for å treffe noen som lager invitasjoner som en kunne prate med, stylister som veiledet deg til hvilken fargetone som passet deg best, noen fantastiske dekoratører som hadde de flotteste blomsteroppsatser og brudebuketter etc... det var kuult at det ikke bare var et brudekjolesalg, men at de også hadde noe attåt. Stilte med ingen andre forventinger enn at jeg skulle på et brudekjolesalg og ble veldig positivt overrasket. Jeg ser at det er noen som kommer med stikk her om man har annen mening enn hva en har selv her; så jeg besvarer evt. disse heller med en gang; nei jeg jobber ikke for BC, er ikke utlending og har ingen preferanser i det hele tatt; men når jeg synest noe er bra, sier jeg det jeg mener.

Noen har kommentert at det " var jo bare utlendinger som jobber for BC". Hvis noen andre av dere hadde tatt dere brydderiet med å prate litt med dem, hadde dere funnet ut det som jeg gjorde.

2 av dem som jobber der er engelske ( eller "utlendinger" som noen likte å kalle dem - personlig synest jeg det ligger en skremmende undertone av rasisme når noen som bor og jobber i Norge bli kalt for " utlending, men,men. ) Grunnen til at det ble pratet endel engelsk mellom de som jobbet der, var at det var mye som skulle holdes kontroll på og de kommunsierte da best på engelsk så alle skulle forstå det riktig i et stressfullt arrangement. - Fornuftig, spør Du meg. Dette var oppegående mennesker som var så positive og serviceinnstilte at det var koselig å handle der; og veldig unorskt. Jeg skjønner selvsagt at de ikke kunne rekke over alle som var der med den samme servicen, for det var virkelig mangen mennesker på dette salget; men de som var heldige kan nok ikke si annet enn at de fikk svært god hjelp og service.

Jeg vil for øvrig gratulere Bente4, som tydeligvis har fått merke hva jeg snakker om: unorsk god service og forferdelig positive mennesker.

Jeg synest dette var veldig bra jeg; og bøyer meg i støvet for at noen i det hele tatt gidder å arrangere noe sånt for oss som skal gifte oss; all respekt for den innsatsen skal de ha; de driver tross alt med noe helt annet til vanlig, så opp med tommelen for dette prosjektet!

Stå på, og gratulerer til alle dere andre som fikk dere kjoler på dette arrangementet; det gjorde nemlig jeg også!! :wink:

Charlottemor

Skrevet

Helt enig med Charlottemor; synest det var kjempebra og fikk veldig bra hjelp når jeg trengte det. Det var folk inne på prøverommene titt og ofte og spurte om man trengte hjelp, ute i lokalene var det det samme som skjedde og når jeg stod i kø for å prøve gikk det en dame nedover køen og spurte om alt var bra, om noen trengte hjelp om det var spørsmål etc... Hvor ofte opplever du det andre steder??

Sier meg ening med hele innlegget til Charlottemor. :Nikke:

Hilsen fra vårbruden ( Med ny kjole i skapet til nabo'n!!! :ler: )

Skrevet

Må si meg gelt enig med Charlottemor!

I tillegg har jeg fått en helt fantastisk service i etterkant :D

Skrevet

High five til Charlottemor; jeg stiler meg bak alt du skriver her!!

Det var jo morro!!! ........Og Bride har nå fått seg kjole; Maggie Sottero, Moulin Rouge!! Den er soooooooooooo beautiful!!!!! :wink:

Klem

Bride'en

( " utlending " - vistnok i noens øyne????! :roll: )

Skrevet

...ikkje for å virke mistenksom altså, men når to stk. som er registrerte . 29. og 30. sept. har skrive hhv. eitt og to innlegg her på kg, skriv i denne tråden... :roll:

Sorry - virkar berre LITT tilfeldig - at begge har vore på salet, vore dødsnøgde med servicen, og skrive hhv. 50 og 100% av innlegga sine i akkurat denne tråden...

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig! Her er det nok mye intern markedsføring! :roll:

Gjest Bride ( ulogget )
Skrevet

Da er det hervedd bestemt at ingen nye medlemer får ha meninger om noe sellv her ine, for da må det vær noe mysstisk og allt mulig; spesielt ike hvis de har noe positivt å si om noe!! :roll::roll: Oh my God!! :roll:

Bride'en

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...