Gjest Nefertiti Skrevet 27. september 2003 #1 Skrevet 27. september 2003 Jeg skal legge ut en link til et powerpoint dokument på en hjemmeside. Hvordan vil dette bli? Kan personer uten powerpoint åpne dette? Hvordan skal jeg gjøre det? Noen som har en link til en side der de har gjort det? Er redd det ikke blir seende så fint ut :-?
Gjest Lea Skrevet 27. september 2003 #2 Skrevet 27. september 2003 Så vidt jeg vet, så kan du ikke få dokumentet til å vises på siden. Har prøvd dette en gang, med en animasjon. Det gikk ikke. Men du kan linke til dokumentet på hjemmesiden. Altså legge en link til dokumentet på siden og laste opp begge deler. De som ikke har powerpoint på PC-en sin vil ikke kunne åpne dokumentet (hvis de ikke har noe annet som åpner slike dokumenter da)
14062003 Skrevet 28. september 2003 #3 Skrevet 28. september 2003 Save as html fungerer glimrende ut på web. Da mener jeg at de uten PowerPoint også kan se presentasjonen - ja, det er jeg faktisk veldig sikker på. Men det er ikke alle nettlesere som er glad i den html'en som Microsoft/Office lager da ...
vixen Skrevet 28. september 2003 #4 Skrevet 28. september 2003 Det kommer veldig an på hva du har i powerpoint-dokumentet hvordan det ferdige resultatet vil se ut. Er det mye lyd og animasjoner og overganger er det ikke sikkert det blir så pent, eller funker (!!), men "vanlige" sider kan bli helt greie. Koden blir som nevnt ganske virr-varr, så skal du modifisere kan det fort bli vanskelig. Er du redd for at det ikke blir noe fint kan du jo teste det først, og heller la være å legge det ut om du ikke er fornøyd. -viXen-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå