Gå til innhold

Er dette det store?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

mer blod skrev jeg Remyline!!!!! Det betyr mer blod til brystet, derfor blir det større!

Lurer du på noe så spør, dette er for dumt!!!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
mer blod skrev jeg Remyline!!!!! Det betyr mer blod til brystet, derfor blir det større!

Lurer du på noe så spør, dette er for dumt!!!! :x

Takk, jeg fikk svaret jeg lurte på Matta :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå syns jeg moderatorene skal moderere seg litt selv jeg! (sier dette i all fordragelighet :wink: )

Jeg rakk ikke å se de andre innleggene, men TÆR er da virkelig ikke støtende for noen???? Så lenge man ikke gjør narr av forfatteren av tråden, eller andre meddebattanter; hva er problemet? Har ikke forfatteren fått både velmenende og gode svar hele veien? :)

Det må være et eller annet vesentlig jeg har gått glipp av her i KG...

La Flaca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt d Maiken og jeg også skrev om tær er borte vekk.....Var vel ikke annet å vente...Hva søren har tær m en orgasme å gjøre????? Fysj og føy!!! Den slags uhyrligheter må jo ikke forekomme i orgasme-tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Alt d Maiken og jeg også skrev om tær er borte vekk.....Var vel ikke annet å vente...Hva søren har tær m en orgasme å gjøre????? Fysj og føy!!! Den slags uhyrligheter må jo ikke forekomme i orgasme-tråd!

Eller hvorvidt jeg ikke klarer å logge meg på den hersens maskina, eller at vi har vært venner idag Chimp. Iaffall ikke viktig :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
... og man utvider pupillene' date=' samt brystvorten "forsvinner" inni brystet siden det blir større pga økt blodtilførsel...[/quote']

Er det derfor noen jeg øh, kjenner :roll: får sånne røde kinn og større lepper (ansikt) og sånn også, da? Og kanskje litt røde pupper?!? :oops: Fordi alt blodet strømmer til de erogene sonene?

Det med tærne stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at dette temaet ble ryddet, er utelukkende avsporinger, som dere selv lager. Så mer er det ikke å si om den saken. Vær så snill å hold dere til temaet nå, så slipper vi slike unødvendige diskusjoner, hver gang noe blir slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Blod strømmer til klitoris og brystene ja' date=' samt blodtrykket øker. Klitoris trekker seg forøvrig også inn rett før... :wink:[/quote']

Men leppene da? Får man større lepper? Jeg får.. øh venninna mi :roll: sier at hun får det, eller er det bare når man er kåt? hm?

:rodme: Ellers takk Mathias! Hvorfor vet så ofte gutter mer sånn enn oss sjøl? Muligvis fordi vi ikke tenker, bare kjenner? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir utrolig deilig, litt uutholdelig liksom, så blir jeg helt varm så begynner det å sitre i underlivet samtidig som at jeg kjenner det stiger... liksom 10 000 maur.... Du mister litt kontrollen... Er dette den søte kløe? men etter at det stiger så skjer det liksom ikke noe mer... Jeg blir veldig overfølsom, men THATS IT!!! Det er kjempe deilig og jeg har fått litt smaken på sex igjen (vi har vært sammen veldig lenge, og det har vært litt labert de siste årene) men det er liksom ikke den HELT STORE EKSPLOSJONEN som jeg har hørt om... Jeg har prøvd å bare fortsette men den spesielle følsen sklir bort på en måte og jeg blir bare så overfølsom på selve klitoris at jeg ikke kan ta på den en gang...

Noen som har noen svar?

det er nok en liten orgasme ja. Forå få større orgasmer, prøv å stramme setet og musklene i hofteområdet, samt inni... når du nærmer deg er det også viktig at de slipper helt løs....

Orgasmesenteret siter forøvrig i hjernen ikke på klitoris eller noe annet.. man får nemlig orgasme ved å bli elektrisk sktimulert i riktig senter i hjernen.. men det er kanskje en annen diskusjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...