Gå til innhold

Cambridgekuren

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som har prøvd Cambridgekuren (eller evt. andre pulverkurer) og som har klart å "overleve" på en sånn kur og kanskje til og med tatt av?

Til dere motstandere av pulver: Legg merke til at jeg her spør om noen har fått utbytte av en sånn kur. Det trenger ikke komme 5 innlegg om at trening og riktig kosthold er bedre, det vet jeg icon_smile.gif Jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, jeg har prøvd Cambridge - kuren i 14 dager og gikk ned 5 kg. Jeg overlevde, ja, men tungt var det. Startet med iver og skulle trene samtidig, men fant fort ut at trening ikke egner seg i kombinasjon med denne kuren. Til det inneholder den alt for få kalorier, og du er garantert å bli ufattelig slapp og sur...

Startet etter dette med mitt eget selvkomponerte Grethe Rhoede - program, og gikk ned ytterligere 22 kg. Har holdt vekta i to år nå, så Cambridge kan være OK som en start, et "spark i r###".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også prøvd cambridge. Da spiste jeg ikke noe annet, og det var tungt. Men du ser resultater så fort. Etter én uke mistet jeg 5 kg, etter to uker var jeg blir 8 kg slankere så det er en fin kur det! Men den fungerer nok bare som et spark i r*** ja! Men det kan også være fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen som har prøvd den cambridge med cappucchino smak(ja,,jeg veit jeg skreiv det der feil,,) Noen som har smakt den med vanilje?Er suppen eller milkshaken best når man vil føle litt metthet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg gikk også ned 5 kg på én uke, og etter 2 uker hadde jeg gått ned 8 kg. Men så stoppet det, så du må jobbe litt selv og. Jeg spiste ikke NOE annet når jeg gikk på kuren, men drakk rikelig med vann. Du føler deg like mett uansett, det er bare de første dagene som er verst. Hold deg unna gatekjøkken o.l. for sikkerhets skyld! Supper er ikke bra, smaker som tykk muggen grøt som noen har spist og kastet opp før det kom til deg. Vanilje og sjokolade milkshake er best. Og hvis du MÅ ha suppe, prøv tomatsuppen. Den er grei nok.

-Dijla-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...