Deadlyy Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Øyet mitt var helt fint, helt til jeg stod opp igjen fra å ha sovet i ca. 30 min..da var et tåkete på det ene øyet, men det virker som det bare er en liten spott på øyet som er tåkete..veldig ekkelt..lillesøster sa jeg hadde sterke sovemerker ved siden av øyet, men de har gått bort nå, men tåken er der fortsatt (ca 1 time etter jeg stod opp)...Vet ikke om det er årsaken, men har ikke gjort noe spess, eller fått noe i øyet eller pirka meg i øyet som jeg vet om.. Noen som har opplevd dette? Burde jeg sjekke det i morgen hvis det ikke har gått bort?
J88 Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Øyet mitt var helt fint, helt til jeg stod opp igjen fra å ha sovet i ca. 30 min..da var et tåkete på det ene øyet, men det virker som det bare er en liten spott på øyet som er tåkete..veldig ekkelt..lillesøster sa jeg hadde sterke sovemerker ved siden av øyet, men de har gått bort nå, men tåken er der fortsatt (ca 1 time etter jeg stod opp)...Vet ikke om det er årsaken, men har ikke gjort noe spess, eller fått noe i øyet eller pirka meg i øyet som jeg vet om.. Noen som har opplevd dette? Burde jeg sjekke det i morgen hvis det ikke har gått bort? Går du på noen medisiner? det kan ha innvirking på øynene. Isåfall må du kontakte lege. :) :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå