Gå til innhold

Forandring i brystene

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt rart spørsmål, men prøver likevel. I sommer har jeg merket at brystene beveger seg veldig mye. Nesten så det gjør litt vondt om jeg går fort. Kan ikke se at de har forandret fasong. Kan det tenkes at jeg burde styrke brystmuskelaturen litt? Synes det er litt rart at denne forandringen kommer i løpet av et par mnd. Har begynt å gå en del lange turer siden påske, men det kan vel ikke være årsaken? Jeg er klar over at det er lurt å bruke bh når man trener. Men noen gå turer uten er vel neppe årsaken?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke bort ifra at manglende bruk av bh kan være årsaken. Jeg får vondt om jeg ikke bruker det, og husk at huden blir strekt mye under aktivitet og sjangsen da blir større for hengepupper i senere alder.

Skrevet

Å bruke en god støttebh er et must når man er aktiv. Husker jeg så en video en gang av hvordan brystene beveger ved minste aktivitet, nesten så det var skremmende.

Man legger kanskje ikke merke til det selv, så det er er jo bare å bruke sportsbh. Hva har man å tape på det egentlig?

Det kan jo også være at du har gått litt ned i vekt, og derfor har brystene blitt litt mindre hvis du skjønner? Mange som går ned i vekt opplever at brystene forandrer seg.

Skrevet

Dette kommer med alderen :tristbla: . Hvorfor det skjer plutselig er jo kanskje litt rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...