Gjest Embla s Skrevet 27. september 2003 #1 Skrevet 27. september 2003 Kanskje ikke rett forum, men: Jeg hadde en veldig god venn som jeg mistet kontakt med (for 7-8 år siden ). Jeg tror vedkommende har flyttet til sverige. Hvordan kan jeg finne denne personen?
*Lavendel* Skrevet 27. september 2003 #2 Skrevet 27. september 2003 Hva med å søke på telefonkatalogen i Sverige. En grei begynnelse i alle fall....
bluebird Skrevet 27. september 2003 #5 Skrevet 27. september 2003 Har du prøvd å søke på navnet på google?
Gjest Embla s Skrevet 27. september 2003 #6 Skrevet 27. september 2003 Tusen takk. I det første forslaget fant de ingen (svensk telefonkatalog?) i Google fikk jeg opp masse info om en person ved dette navnet, men det må være en annen en den personen jeg søker. hva nå?
Grooo Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 Kjenner du ingen andre som kjenner/kjente denne personen? Vet du om ett sted personen jobbet? Eller ett idrettslag eller noe han/hun var med i... Helt sikkert noen som vet hvor personen tok veien...
Dødspingvinen Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 Ring utenlandsopplysningen, som i forslaget fra Monja. De er like flinke som den standard norske opplysningen.
Labella Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 Hva med å prøve å finne foreldre/søsken/nære venner av vedkommende her i Norge? De vet sikkert hvor h*n befinner seg.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Hva hvis man ønsker å søke nettet for bilder av personer man kjenner? ER det noen som vet hvordan man gjør det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå