Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Jeg vurderer nå å kjøpe en elektrisk tannbørste, siden tannlegen alltid må fjerne tannsten hos meg, og har en venn som sa at hos seg slipper hun det etter at hun begynte med elektrisk tannbørste. Jeg lurer derfor på hvor mye jeg burde gi for en slik? Jeg er student, som nylig har brukt 1500 kroner hos tannlegen, så merker lommeboken begynner å knipe. Holder de til 300?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Braun/Oral-B er gull uansett. Har nå en slik rimelig sak (299,-) og merker at den ikke er så veldig fancy, den har ikke timer osv., men tennene blir jo rene... Fikk mine to første hull i tennene for ca 10-12 år siden, og bestemte meg da for å gå over til elektrisk tannbørste, og har ikke fått hull siden det :rødme: Selv går jeg sikkert for en dyrere utgave neste gang jeg må kjøpe ny, men en billigere sak vil nok gjøre jobben godt nok, og da finner du jo ut om du trives med å bruke elektrisk tannbørste uten å blakke deg helt på det. Noen hater det, og setter den på hylla etter kort tids bruk, mens andre (som meg) blir veldig fan av det Det viktigste er uansett at du bruker den på riktig måte!
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Fikk beskjed av mine tannleger braun sine som koster 199 er mer enn bra nok.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Min tannlege sa jeg ikke burde gå under 500 kroner..
hjertesukka Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 (endret) Kjøpte min Oral-B Braun hos Chlaes Ohlsson til 199,- og kan ikke tenke meg at den er så mye dårligere enn den man kjøper en annen plass. På nettet ser jeg de koster 249,-. Endret 15. juli 2010 av hjertesukka
lulle Skrevet 15. juli 2010 #7 Skrevet 15. juli 2010 Fikk beskjed av mine tannleger braun sine som koster 199 er mer enn bra nok. Det sa min tannlege også, og jeg går til spesialist pga problemer. Det viktigste var at selve kosten hadde "rundt hode"