Supramundane Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Jeg er på utkikk etter en blender som er kraftig nok til å 'blende' ting med isbiter i. Har hatt noen forskjellige typer tidligere men har stort sett alltid vært skuffet over egenskapene til å hakke is. Den kan gjerne koste litt hvis det betyr at den er kraftig nok til å lage ting med isbiter i. Noen gode forslag?
Solknapp Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har kitchen aid sin nye forbedrede type, har ikke hatt noe problemer med isknusing i den, og vi har laget bl.a mange daiqiries i den
Zzyzx Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Vi har blender fra Kenwood, og den har eget isknuseprogram og greier. Veldig fint og flott. Brukes dog mest til hele fryste jordbær, men jeg tenker belastningen blir den samme.
Supramundane Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2010 Ville bare oppdatere denne tråden i tilfelle noen andre skulle være på utkikk etter en god blender. Endte opp med å kjøpe HR2094 fra Philips, som ble best i test hos Forbrukerportalen. Den er forøvrig på tilbud hos Elkjøp nå for 999,-, mens vanlig pris hos Expert er 1.300,-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå