Gå til innhold

" pen datter du har"


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvordan ville du reagert om du tilfeldigvis skumpet bort i en fremmed mann på butikken, du kom litt i prat med han og så sier han plutselig "du har ei veldig pen datter" til din 9-åring og så spurte han hva hun het for no'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han menade det säkert bara som en komplimang, ungefär som när man säger "åh, gud vilket litet charmtroll!" om ett spädbarn. :) Men jag hade nog varit på min vakt i alla fall. Men om ni stod och småpratade faller det sig ju naturligt att man bjuder in den tredje parten, även om det råkar vara ett barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Folk kommenterer utseendet til 2 av mine fire barn (tenåring og voksen) rett som det er, og jeg har aldri tatt det for annet enn hyggelige kommentar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde nok også bare tatt det som en hyggelig kommentar, og sagt Tusen takk, hun er veldig grei og snill også :-)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Herregud. Hva skjer med folk? reagerer på sånt? Kan dere ikke tenke at kanskje ikke alle mennesker i hele verden er ondskapsfulle eller har baktanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange pedoer finns det egentlig statistisk sett? En pr femtusen, eller en pr titusen, eller noe sånn?

Skal vi la jordens avskum få styre dagliglivet vår så jævlig at snart ikke fedre tør ha døtrene sine på fanget?

Jeg er rimelig sikker på at en pedofil like lite ville gå åpent ut med det til mora, som en nekrofil i en begravelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var ganske vanlig jeg. Kommer noen med en baby så sier man kanskje at den er skjønn. Når ungene blir større sier man kanskje at den er pen eller nydelig. Jeg sier det ofte til folk og opplever at de blir stolte. Hadde det vært bedre om en kvinne sa det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten skjedde det rett som det var. Mamma smilte bare, hun var jo der å passet på meg, så om en mann sa dette til meg, så kunnne han jo ikke gjøre meg noe skade.

Husker en gang at jeg var med mamma på posten, og jeg var 9 år og hadde med meg en dukke. Jeg mistet dukken i gulvet rett fremfor en mann, og jeg ble helt stille og turte ikke ta den opp. Da tok mannen den opp for meg og sa noe fint om meg til mamma og ga meg 10 kr. Mamma bare smilte og var hyggelig tilbake, husker jeg. Dette er 20 år siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg ble så livredd etter den kidnappingssaken med Marianne at jeg ikke torte å snakke til noe fremmede. Svarte ikke hvis noen spurte meg om noe og sprang bare rett hjem. Greit å advare barna, men de behøver da ikke å være livredd for alle folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...