Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Hei! Lurer litt på å ringe legen å snakke om dette, men alltid greit å høre om andres erfaringer først, så jeg vet hva jeg evt. skal huske på å fortelle han e.l. Når jeg tenker meg om, så var datra mi mye tett i nesen før i vår. Hun har vært sjuk (forkjøla) 1 gang siden hun kom til verden, men har snørra med jevne mellomrom. Nå snørrer hun igjen, og hun er litt rød rundt øynene, og klør seg mye mellom nesen og øynene. Jeg tenkte det var bare for å få bort snørret, men nå i dag kom jeg til å tenke på at kløing i øyne og nese er vel et allergitegn.. Hun har alltid nyst med jevne mellomrom, men mer nå siste dagene. En annen ting er at hun er mer trøtt for tiden, sover 2 ganger om dagen i steden for 1. Vet ikke om dette har noe med p.allergi å gjøre, men er ikke vanlig at hun sover så mye. Hun hadde en øyebetennelse i vår også, om det er relevant info.. Disse nevnte tegnene har bare foregått siden torsdag. Det fikk meg bare til å lure i dag, kanskje litt hypokonder, men.. Noen med erfaringer? Skal jeg kontakte lege?
MarilynM Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Har hun problemer med magen? (Luft eller liknende), eller utslett i tillegg? Uansett er det mulig hun ikke tåler melk. (Det er veldig slimdannende) Sjekk ut denne linken: http://www.utenglutenogmelk.info/Melkeintoleranse.html
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Har hun problemer med magen? (Luft eller liknende), eller utslett i tillegg? Uansett er det mulig hun ikke tåler melk. (Det er veldig slimdannende) Sjekk ut denne linken: http://www.utenglutenogmelk.info/Melkeintoleranse.html Har egentlig aldri merket noe som kan si hun ikke tåler melk.. TS
Gjest Anonymbruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Ja, datteren din kan ha pollenallergi. Min sønn fikk påvist allergi da han var rundt året. Bestill legetime du, så finner du ut av det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Ja hun kan ha pollenallergi, få en henvisining til en allergispesialist og få henne sjekket. Men det er vanligst at allergi slår ut ved 3 års alder eller senere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå