Gjest Rosemor Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Jeg leter intenst etter en bakeform til baguetter. Jeg har sett en type hvor det er plass til 3 baguetter, men hun husker ikke hvor hun fikk kjøpt den... Er det noen her inne som vet hvem som kan ha noe slikt? Veldig takknemlig for hjelp!
Mamaloco Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Jeg vet bare at de har på Europris, men det er kun enkle da, ikke med plass til 3 eller flere
moreller Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Det kan fort hende at du får det på Jernia eller Europris:)
Gjest Rosemor Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 (endret) Takk for svar. Det er nok ikke den typen jeg er på utkikk etter... jeg har prøvd å bake i de baguettskålene, men det fungerer ikke særlig bra, dessverre. Jeg er på utkikk etter noe slikt. Jeg finner drøssevis av nettsteder hvor jeg kan kjøpe denne typen bakeformer, men etter å ha vært i alle butikker som fører kjøkkenutstyr på hjemstedet mitt, vet jeg at det ikke finnes i noen butikker her i byen i alle fall. Rafens skulle undersøke, for hun hadde hatt to forespørsler om det samme i dag (i tillegg til min), så kanskje det kommer dit etter hvert. Håper det. Jeg må legge til at grunnen til at jeg ønsker en bakeform til baguetter, er fordi jeg baker glutenfritt, og deigen er enten såpass løs at den flyter utover, eller så kan jeg bruke mer mel og forme den, men da blir baguettene veldig fort tørre. Derfor hadde bakeformen vært til veldig stor hjelp for meg. Endret 13. juli 2010 av Rosemor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå