Gjest Glemsk-jente Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 I løpet av de snart 3 ukene på brettet på mine yasmin 28 har jeg sikkert glemt 2-3 piller. Ganske sikker på det. Det øker vel sjansen for å bli gravid ganske mye?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Sjansen for graviditet er like stor som om du glemmer en på brettet, som om du glemmer 3-4 uten rekkefølge på brettet. Men nå kommer vel du til blø til du får mensen igjen? Det er noe herk
Gjest Glemsk-jente Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Sjansen for graviditet er like stor som om du glemmer en på brettet, som om du glemmer 3-4 uten rekkefølge på brettet. Men nå kommer vel du til blø til du får mensen igjen? Det er noe herk Har lest noe om at hvis man glemmer 1, så er ikke sjansen så stor for å bli gravid, men jo flere man glemmer, jo værre er det. Og det er vel størst sjanse å bli gravid i uke 1 og 3 på brettet. Om det stemmer da, det vet ikke jeg. Vil man få noen blødninger om man har glemt, eller blir mensen kraftigere? Den kommer om litt over ei uke.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Har lest noe om at hvis man glemmer 1, så er ikke sjansen så stor for å bli gravid, men jo flere man glemmer, jo værre er det. Og det er vel størst sjanse å bli gravid i uke 1 og 3 på brettet. Om det stemmer da, det vet ikke jeg. Vil man få noen blødninger om man har glemt, eller blir mensen kraftigere? Den kommer om litt over ei uke. Vell jeg bruker loette, og hos meg kan det komme et egg med en gang jeg glemmer en pille og ikke tar den før 32 timer. Jeg kan jo være heldig at jeg ikke blir gravid da, men sjansen er stor uansett. Glemmer du en pille feks 2-3 ganger på rad, da er sjansen der ihvertfall. Spesielt med p-piller er akkurat det at du ikke akkurat har noen fast eggløsningsplan. Jeg begynner å fossblø hvis jeg glemmer en pille en uke før mensen Det går liksom ikke heeeelt bort før du endelig får mensen. du ser det i trusa om utfloden blir mørkere hvis du har glemt noen. Det er også en fin reminder på at du ikke tok den i går feks. Men har du husket å ta pillen før neste pille, om så 3t før en ny, så er du vel kanskje redda, men blødning kan komme. Om det er helt likt med yasmin vet jeg ikke helt da, men det er jo en p-pille som min med samme utgangspunkt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 jeg glemte ratt en uke i strekk flere ganger, har aldri blitt gravid.. enten er det noe galt med meg ellers har jeg hatt flaks! Har som regel bare kommet en blødning om det gikk mange dager uten piller.. Men har sluttet helt på de nå pga bivirkningene og har blødd i godt over en uke( vanligvis har jeg kun hatt mensen i noen få dager)
Gjest Glemsk-jente Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Vell jeg bruker loette, og hos meg kan det komme et egg med en gang jeg glemmer en pille og ikke tar den før 32 timer. Jeg kan jo være heldig at jeg ikke blir gravid da, men sjansen er stor uansett. Glemmer du en pille feks 2-3 ganger på rad, da er sjansen der ihvertfall. Spesielt med p-piller er akkurat det at du ikke akkurat har noen fast eggløsningsplan. Jeg begynner å fossblø hvis jeg glemmer en pille en uke før mensen Det går liksom ikke heeeelt bort før du endelig får mensen. du ser det i trusa om utfloden blir mørkere hvis du har glemt noen. Det er også en fin reminder på at du ikke tok den i går feks. Men har du husket å ta pillen før neste pille, om så 3t før en ny, så er du vel kanskje redda, men blødning kan komme. Om det er helt likt med yasmin vet jeg ikke helt da, men det er jo en p-pille som min med samme utgangspunkt. Hvordan det er på mine piller, det vet jeg ikke. Jeg har vel egentlig ikke fått noen blødninger om jeg har glemt noen piller, så heldig med den da. :-) Jeg skulle f.eks ta min igår kveld ved 19.00 tiden, men tok den ikke før idag utpå litt, enten det var ettermiddag eller kveld. Hm, men hva burde jeg gjøre, burde jeg skaffe test? Skal i alle fall være mer påpasselig med pilla fremover, godt mulig legge den enda mer synlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå