Gå til innhold

Ilder - erfaring?


Lillemeiii

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har noe erfaring me ilder? Kunne godt tenkt meg en, men kjenner ingen som har hatt, så har ikke så mye peiling. Har hatt omtrent alt det andre, men ikke ilder.

Er de lette å få tamme? Å hvordan er det med den bitingen? Husker jeg var på besøk hos noen som hadde å da kunne du ikke ha føttene på gulvet for å si det sånn!

All informasjon er satt pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes

vi hadde ilder for noen år siden. den krevde mye oppmerksomhet :) var ikke noe særlig kosete før den var sliten etter mange timer løs på gulvet hvor den fikk herjet og lekt vilt. biting klarte vi å trene bort ganske så mye, litt ble det men ikke på langt nær så mye som i starten. vår var veldig glad i rosiner, så det fikk han som snacks og ros. han likte virkleig p gjemme ting, gikk fort lei av lekene sine så vi gjemte unna noen mens han fikk noen andre, og sånn byttet vi på med jevne mellomrom for å hindre at alt av veskeinnhold ble borte :) ellers så er det greit å huske på at de lukter veldig sterkt, vi kastrerte vår-men var fortsatt sterk lukt.

savner ilderen vår masse og ønsker oss en ny en dag, men intill videre holder det med katten vår for nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Min bror har ilder.. Og den STINKER!!!

Er kastrert men hjalp ikke... beit noe sinnsykt... Har roet seg.. men ikke noe kosedyr akkurat. kan stryke på den når noen holder den.. men vil bare springe som en gal rundt og spise inventar.. :o

Pen å se på, men kunne aldri tenkt meg en selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...