Lmsk Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Når jeg har sex, så må ej være øverst og gni frem og tilbake for å komme. Det er ikke alltid jeg kommer heller. Jeg har hatt sex med 3 stykk, den siste er den nåværende kjæresten min. Jeg kommer ofte med han, oftere enn med de andre. Jeg tror det er fordi jeg føler meg trygg på han, og han er flink til å "hjelpe til" med lyder og slikt. For at kjæresten min skal komme, så må jeg, om jeg er øverst gå opp og ned fort og da blir jeg fort sliten. Eller så må han være opperst eller bak eller andre stillinger der penis går ut og inn. Jeg skulle ønske at jeg klarte å komme av at han gikk ut og inn. Går det an å lære seg å komme? Noen tips til stillinger der du kommer?
Puzifina Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Når jeg har sex, så må ej være øverst og gni frem og tilbake for å komme. Det er ikke alltid jeg kommer heller. Jeg har hatt sex med 3 stykk, den siste er den nåværende kjæresten min. Jeg kommer ofte med han, oftere enn med de andre. Jeg tror det er fordi jeg føler meg trygg på han, og han er flink til å "hjelpe til" med lyder og slikt. For at kjæresten min skal komme, så må jeg, om jeg er øverst gå opp og ned fort og da blir jeg fort sliten. Eller så må han være opperst eller bak eller andre stillinger der penis går ut og inn. Jeg skulle ønske at jeg klarte å komme av at han gikk ut og inn. Går det an å lære seg å komme? Noen tips til stillinger der du kommer? Heihei=) ja det er ikke alltid like lett dette med orgasmer. Det viktigste rådet jeg kan gi deg er å slappe av, våge å fortelle hva du liker/ikke liker og tørre å ta på deg selv!Du kan jo feks ta på deg selv mens han tar deg bakfra ol.... Men den desidert beste oppfinnelsen for min del er vibrerende egg, det gjorde virkelig sexlivet mitt fantastisk! Å det er omtrent fast innventar når jeg og mannen har sex, for jeg kommer heller ikke av inn og ut sex og må ha klitoris stimulering, å jeg har også lært meg at om jeg slapper av å bare nyter det isteden for å jage etter orgasme så går det mye lettere. Håper dette hjelp litt
Gjest No_glitter Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 For å få orgasme må du først og fremst kjenne deg selv og den stimuleringen du trenger for å komme. Så må du faktisk lære deg å konsentrere deg (jada. det er sant. for meg anyway. men jeg kan komme nesten uten stimulering hvis jeg kommer inn i den rette modusen) - å fokusere på det området du trenger stimulering på (ergo: klitoris) øker din bevissthet på følelsene du får der. La alle andre tanker fare og tenk kun sex. Om der er sprekk i taket - la sprekken forsvinne og la tankene gli nedover din egen kropp istedet. Det høres vanskelig ut? Det er ikke det. Bare trenger litt øvelse Begynn med å masturbere. Og kjenn skikkelig godt etter. Samtidig som du slapper av. Så kan du øve deg med kjæresten - bøy kroppen slik at du får litt stimulering. Funker
Stefan Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Det største problemet er at man ofte gjør sex til en prestasjonsbasert akt. Mange kvinner synes det er forferdelig synd at de ikke kommer under samleie, og begynner å mase seg opp i forhold til dette. Først av alt, er det dessverre ikke alle som er gitt den gleden ved å komme. Det er noen som ikke kommer i det hele tatt. Så har man de som kommer, men kun ved ekstrem stimulans, dusjstråle eller kraftig vibrator. Disse deler man gjerne opp i to grupper - de som alltid har kommet på denne måten, og de som har tilvendt seg en slik kraftig stimulans. Her blir rådet som hos gutta, hvor vi sier: løsne grepet. Prøv andre former for stimulering, og jobb dere nedover ved å feks. senke tempoet til vibratoren hakk for hakk. En mann vil aldri kunne konkurrere med en vibrator uten å være når et elektrisk gjerde eller lignende. Så har vi de som er som trådstarter: har funnet sin greie som hun vet hvordan fungerer, men ønsker mer. Det blir på en måte samme tipset. Det er bare å forsøke andre ting. Hva med å ta på deg selv i andre stillinger, bruk vibrator kanskje til å begynne med? Så lærer kroppen litt etter litt at det går an å komme i flere stillinger. Lek en hel masse og finn ut de små ting som sender deg til himmels. Fellesnevneren her må uansett være: Ja, man kan trene seg opp til en viss grad. Ved å trene bekkenmusklene kan kvinner få langt mer ut av sexen enn de har i dag. Og ved å forsøke andre ting enn de faste mønsterene som man allerede vet fungerer, vil man kanskje finne nye deilige opplevelser. Men ikke gjør det til noe prestasjonsavhengig, og vis tålmodighet. Dersom man stresser med dette kan sex oppleves som negativt. Det er det jo absolutt IKKE.
Gjest KateW Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 For meg er orgasme mentalt. Jeg øvde meg på å komme uten stimuli, og da kommer man mye lettere med stimuli, uten å trenge den hardhendte behandlingen Stefan refererer til, som nok stemmer i en del tilfeller.
Gjest womenwomen Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Det største problemet er at man ofte gjør sex til en prestasjonsbasert akt. Mange kvinner synes det er forferdelig synd at de ikke kommer under samleie, og begynner å mase seg opp i forhold til dette. Først av alt, er det dessverre ikke alle som er gitt den gleden ved å komme. Det er noen som ikke kommer i det hele tatt. Så har man de som kommer, men kun ved ekstrem stimulans, dusjstråle eller kraftig vibrator. Disse deler man gjerne opp i to grupper - de som alltid har kommet på denne måten, og de som har tilvendt seg en slik kraftig stimulans. Her blir rådet som hos gutta, hvor vi sier: løsne grepet. Prøv andre former for stimulering, og jobb dere nedover ved å feks. senke tempoet til vibratoren hakk for hakk. En mann vil aldri kunne konkurrere med en vibrator uten å være når et elektrisk gjerde eller lignende. Så har vi de som er som trådstarter: har funnet sin greie som hun vet hvordan fungerer, men ønsker mer. Det blir på en måte samme tipset. Det er bare å forsøke andre ting. Hva med å ta på deg selv i andre stillinger, bruk vibrator kanskje til å begynne med? Så lærer kroppen litt etter litt at det går an å komme i flere stillinger. Lek en hel masse og finn ut de små ting som sender deg til himmels. Fellesnevneren her må uansett være: Ja, man kan trene seg opp til en viss grad. Ved å trene bekkenmusklene kan kvinner få langt mer ut av sexen enn de har i dag. Og ved å forsøke andre ting enn de faste mønsterene som man allerede vet fungerer, vil man kanskje finne nye deilige opplevelser. Men ikke gjør det til noe prestasjonsavhengig, og vis tålmodighet. Dersom man stresser med dette kan sex oppleves som negativt. Det er det jo absolutt IKKE. Det finnes også kvinner som kommer nesten automatisk raskt og lett og med minimal stimulering og tid ! Gjerne litt modne kvinner med tilstrekkelig erfaring .Dvs mye praksis og har hatt masse sex og lært seg hvordan man vil ha det . Disse hadde nok også problemer med å komme helt i starten av sexlivet . Men lærte seg etterhvert å bruke sin eneg " kropp og sinn " til å få max nytelse . SÅ JA - det går helt fint an å lære seg å få orgasme .Sansynligvis må alle lære seg dette - da det finnes mange forskjellige måter å komme på . eks ved fingring , oral , samleie osv osv Jeg kommer på " alle måter " i dag som voksen ( 30 ) Men dette er noe jeg har lært meg gjennom å ha mye sex med fast partner . Selvfølgelig må man prøve ut hva som fungerer - før man får det til . Så det er bare å experimentere og prøve forskjellige teknikker . Så får du det nok til etterhvert .
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Går det an å lære seg å komme? Ja. Det handler om å tørre å være kåt og egoistisk. En skal aldri skamme seg over at en er kåt og har lyst å pule. Enskal også være egoistisk nok til å kjenne etter hva en selv liker. En skl heler aldri skamme seg over hva en blir kåt på. Liker en misjoner med lsyet av og kommer som en storm, helt greit. Liker en å ha en mann i hvert hull mens en kvinne slikker en, så fint, kos dere. Hva som er riktig og gal sex er en personlig ting. Ikke for venner å mene noe om.
Gjest womenwomen Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Ja. Det handler om å tørre å være kåt og egoistisk. En skal aldri skamme seg over at en er kåt og har lyst å pule. Enskal også være egoistisk nok til å kjenne etter hva en selv liker. En skl heler aldri skamme seg over hva en blir kåt på. Liker en misjoner med lsyet av og kommer som en storm, helt greit. Liker en å ha en mann i hvert hull mens en kvinne slikker en, så fint, kos dere. Hva som er riktig og gal sex er en personlig ting. Ikke for venner å mene noe om. Nok en gang veldig enig med deg - Brutal mann . Er det noe jenter har store problemer med i sin PÅTVUGNE KJØNNSROLLE som kvinne , så er det dette . Forde de er oppdratt og hjernevasket fra de er små til å tilpasse seg et gammeldags " kvinneideal " for å føle seg " normal og som flink pike " .... Alle vet at flinke piker ikke er kåte , men kyske . ( frigide ) IDEALET . Da gjr man ingenting galt i hvertfall som kvinne ....he he Horer er det verste som finnes vet dere ...fy fy Også å være kåt er fy fy . Ja alle skjønner hvordan samfunnet MANIPULERER småjenter ... Dette idealet er selvutslettende , offrende taper rolle - rett og slett . Idealkvinnen skal bare gi og gi - men aldri ta imot ...Da er hun " flink pike " og passer inn i idealbildet av sin kjønnsrolle . Lær dere litt mannlige egenskaper i SENGEN KVINNER - ER WW`S OPPFORDRING : . som å KREVE - TA FOR SEG - VÆRE FREMPÅ - RETT PÅ SAK GJERNE , LITT EGOISTISK IBLANT , OG LITT H O R E T E iblant - selv om det er fy fy ...he he osv osv DEILIG BEFRIENDE å ikke ha slike hemninger . Har det toppers JEG .Som ikke er " snill pike " lenger - SNILLE PIKER kan vell ikke oppføre seg slik ???? WW GJØR DET OFTE : ) Jeg hater gammeldagse kjønnsrollemønster .I fullstendig opprør mot svineriet er jeg .For det er virkelig ikke " meg " å være det .
Lmsk Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 15. juli 2010 Takk for svar! Som sagt handler det om å tørre å vise at man er kåt og har lyst, og det gjør jeg veldig ofte. Jeg erter og pirrer kjæresten min ofte og tar ofte initiativ til sex med å f.eks kle meg i sexy undertøy og strømper, gå uten truse og bh under klærne, og om jeg går på badet først om kvelden og han sitter i stua bruker jeg ofte å ta av meg trusa og stå i døråpningen og enten vifte med den eller kaste den på han. Tar ikke lang tid før han kommer etter da! Vi var på ferie nå i sommer og da satt jeg ofte naken på altanen med føttene på bordet, nå hører jo jeg ut som en skikkelig kåtpeis, menmen.. Nå skal han være borte litt over 1 uke, det blir alltid bra sex når han kommer hjem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå