Gå til innhold

"Hoppemannen" aktiv igjen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

http://www.dagbladet.no/2010/07/11/nyheter/vold/misbruk/12518915/

- Da han ba sønnen min om å klatre fem meter opp i et tre for å hoppe på ansiktet hans, så trakk han seg. Heldigvis, sier moren.

Jeg lurer på hva det rører seg opp i hodet på denne karen? Tenk om gutten ikke hadde trukket seg? Både han og gutten kunne jo blitt alvorlig skadet, mulig dødd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hard Ride

vet jeg ikke burde, men jeg begynner bare å le av denne fyren :P

"Mannen som betaler unge gutter for å hoppe på seg har slått til i Fredrikstad."

Liker at de sier han har "slått til", som om han er en ond tegneserieskurk som sitter på rommet sitt og legger planer for hvor han skal slå til neste gang. For en dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er synd, og som på nytt blir synlig i denne saken, er at politiet bruker alt for lang tid på å finne ut at en slik fyr beveger seg i forskjellige politidistrikter. Det samme var tilfellet for lommemannen, det samme har de også innrømt ift. tyveribander som turnerer landet.

Jeg kjenner en ny tråd presse på her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er synd, og som på nytt blir synlig i denne saken, er at politiet bruker alt for lang tid på å finne ut at en slik fyr beveger seg i forskjellige politidistrikter. Det samme var tilfellet for lommemannen, det samme har de også innrømt ift. tyveribander som turnerer landet.

Jeg kjenner en ny tråd presse på her..

Den atferden som denne hoppemannen har, er ikke straffbar. Den rammes ikke av noen lov, og derfor bør ikke politiet kaste bort knappe ressurser på denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...