Gjest Gjest_gutt81 Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Hadde min hittil beste fyllesex igår. Jeg og dama var på fest. Vi hadde ordnet oss barnevakt med hennes snille foreldre, var ute på konsert og hadde hotellovernatting. Hun hadde staset seg opp med en time på badet både med sminke i ansiktet og å sette opp håret sitt. Jeg ble kåt av å se henne. Sent ute på kvelden da vi hadde fått i oss respektabelt nivå alkoholmengde og jeg kjente det at bulen nedi buksa mi vokste og vokste av å se på den lekre dama, så hvisket jeg inni øret på henne: "I kveld skal jeg gjøre det du måtte ønske". Da var det ikke lenge før hun tok tak i bulen på buksa mi, hvisket inni øret mitt "Kom, vi går oppå rommet". Vi kunne nesten ikke la være å klå på hverandre i heisen. "Du skal få det du vil ha" sa hun med et kåt smil. Da vi kom oppå rommet ble alle klær rivd av kroppene våre, og der stod vi, splitter nakne begge to. Hun gikk ned på kne med en gang og sugde meg noe så fantastiskt. Kjørte hele staken inni munnen mens hun kjærtegnet ballene mine. Det var så godt at jeg ikke klarte å stå oppreist, å måtte sette meg ned så hun kunne fortsette. Så kom det til min tur for å slikke henne. Hun hadde glattbarbert musa si uten at jeg visste om det på forhånd. Vanligvis har hun en liten dusk igjen. Deilig å slikke fitte og kjenne saften i munnen. Det gikk ikke lenge før hun røsket meg i håret og sa: "Nå vil jeg ha kuken din!" Tok så å kjørte staken i henne. Jeg stod på kne utafor sengen, å hun lå flat oppå sengen og spredte bena. Fy feite for ett deiligt syn det var å se puppene hennes som to digre bolledeiger, å den deilige glattbarberte fitta. Synet av henne der hun lå, tydelig beruset, og hun elsket det. Det føltest ut som om ingen av oss helt hadde kontroll med det vi drev med. Svetten rant nedover meg. Kjørte på med max tempo. Dama stønnet "Mer! MER!" Jeg jukket på så hardt at jeg var sikker på jeg kom til å dele dama i to. Tok henne så litt bakfra. Synet av to deilige rumpeballer som klasker inntil min svette kropp og det glatte rumpehullet hennes er det beste jeg kan få. Ute hørte vi musikken fra konsertområdet. Jeg pulte nesten etter takten på musikken. Vinduet vårt var visst åpent, så det kunne jo være mulig at noen fikk med seg showet som foregikk på rommet vårt. Pulte henne i sikkert en halvtime bakfra. Det skal da nesten være umulig for meg å få utløsning når jeg har drukket. Hun begynte å bli lei, så hun koblet seg av, snudde seg rundt, tok tak i rumpa mi og drog meg inntil henne å sa: "Nå vil jeg ha sædspruten din inni meg, din drittunge! Pul meg for faen!" Jeg kjørte skikkelig hardt på rett inni henne. Til slutt så kom det endelig for meg og dama. Det var ti ganger bedre utløsning enn det jeg noen gang tidligere har kjent. Dama mi ble helt skjelven. Første gang at hun har kommet når vi har hatt sex. Jeg ble helt anpusten. Kroppen min var dyvåt av svette. Hun smilte å sa: "Takk, det der trengte jeg" Svetten og tårer i ansiktet hennes hadde rennt ut over sminken hennes. Det var ikke tvil om at vi hadde jobbet på litt. Det ble litt rødming ved frokosten dagen derpå da de andre som var med oss på festen og som hadde overnatta på hotellet lurte på hvor vi ble av, så tidlig på kvelden. Nå har jeg altså fått skikkelige gnagsår på stortærne og knærne mine av da jeg stod på kne under akten pluss noen fine kloremerker bakpå ryggen som jeg ikke var klar over, men som våre kompiser kommenterte da jeg hadde tenkt å sole meg litt. Da skjønte de raskt hva som hadde foregått på rommet vårt. Vi har vært sammen i ti år. Fortsatt føles det som om vi er nyforelsket
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Herlig :rødme: vell jeg har en "venn" jeg har sex med av og til, det er følelser mellom oss selv om vi ikke er sammen av forskjellige grunner. men hver gang vi har sex er DEILIG! som regel er det litt alkohol i bildet og det er da vi har aller best sex, han blir mer rå og det blir jeg også. han tar meg hardt forfra, bakfra, fra siden, you name it mens han sier "stønn mere!" "ri meg!" "sug meg!" osv..da jeg elsker og bli dominert i senga så dette får meg bare mer kåt og mer ivrig, så holder vi på da til vi begge kommer ;D han pleier også og si at han elsker meg under akten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå