Gå til innhold

*Beep-Beep**Beep-Beep*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I******************I

I******Gavekort**** I

I__________________I

Dette kortet kan du bytte mot en het natt med meg...når du vil!

Bare gi meg beskjed !

Bare kom du, hehehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gammel kallenså på kjærringa med håpefulle spørrende øyne: Ka me eit litte nummer ? Men da sa ho: Du har kømmi tæ et nummer som itte e i bruk !! :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:
Skrevet

Det er visst mark i disse eplene.

Ja, jeg har hørt det.

Har du virkelig så god hørsel?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jaja bippen, vet du hva du driver med? :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: og så med visitten :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

:sjarmor: Ok, mulig jeg skal til Oslo på cupfinalen.... :sjarmor:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

...9 November på Ullevål, Bodø/Glimt - Rosenborg, hvis jeg får flybillett, toget er jo en dødskjedelig mulighet dah, og hvis jeg får suite på Plaza.. :sjarmor: Tenkte å se kampen på Scotch Man... :kul:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jaja kravstor er du også visitten, det holder ikke med et vanlig hotelrom?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Blir sikkert bra det bippen :hoho::hoho::hoho: så kan du varme han :hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hva skal jeg ellers gjøre da? :roll:

:hoho::hoho::hoho: bippen og visitten satt i et tre trallalalalalaaaaaa :hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Forferdelig drøm

Herr og frøken Andersen hadde lagt seg og lå og sov i samme seng, da mannen plutselig våkner med et skrik. I samme øyeblikk våkner også kona med et skrik.

- Å kjære, elskede, sa mannen, - jeg hadde en forferdelig drøm akkurat! Jeg drømte at jeg holdt på å ramle ned fra ei fjellhylle, men så fikk jeg tak i en liten gresstust å holde meg fast i. Heldigvis så gikk det bra.

- Jaja, svarte kona, - nå som du har berget deg selv, kan du kanskje slippe tak i den gresstusten, for det gjør faktisk innmari vondt!

:hoho: au :hoho: au :hoho: au :hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Youa finish

En italiener plukker opp en søt, ung blondine på en bar i Roma og tar henne med seg hjem. De havner i sengen, og etter at han høylytt har gjort sitt, rullet av og fått fyr på sigaretten, spør han:

- Youa finish?

Etter en kort pause, svarer hun: - No.

Forundret stumper han sigaretten, ruller seg opp på henne igjen, og denne gangen varer det mye lenger. På nytt ruller han av, fyrer opp sneipen igjen og spør:

- Youa finish?

Etter nok en kort pause, svarer hun: - No.

Sjokkert på sitt kjønns vegne, ruller han seg på igjen, og med sine siste krefter kommer han i mål. Utslitt strekker han seg ut etter sigaretten mens han mumler:

- Now, youa finish!

- No, svarer hun, I am Norwegian!

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vidundermaskin

En dansk lege hadde oppfunnet en maskin som kunne overføre smertene under en fødsel til barnets far. Et ektepar tok i mot tilbudet om og prøve maskinen. Når fødselen satte i gang, ble maskinen innstilt på 25 % overføring av smertene til faren, men mannen merket ikke

noe som helst.

Legen syntes dette var meget underlig, og stilte maskinen opp til 50%. Mannen kunne fremdeles ikke merke noe, derimot hadde kona det ganske så bra. Så da kunne de jo like godt overføre 100%- det ble gjort ? og fødselen fortsatte uten at kona merket smerter i det hele tatt. Og det velskapte barnet ble født.

Da mannen kom hjem etter fødselen, møtte han naboen som sa at postbudet tidligere på dagen hadde stått og ristet utenfor huset deres og at han etter hvert falt død om på trappa.

:hoho::hoho::hoho: hvem var faren? :hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Han står i dusjen

En dørselger banker på døren, og lille Per på seks år, kommer ut.

- Hei, gutt, er pappa´n din hjemme? spør dørselgeren.

- Yep.

- Vel, kan jeg få treffe ham?

- Niks. Han står i dusjen.

- Vel, er mamma´n din hjemme, da?

- Yep.

- Kan jeg kanskje få treffe henne, da?

- Niks. Hun står også i dusjen.

- Nåh. Tror du de snart kommer ut fra dusjen?

- Niks, gliser Per.

- Hvordan vet du det så sikkert?

- Fordi at da pappa ba meg hente vaselin, stakk jeg til ham en boks superlim i stedet!

:o :o :hoho::hoho: :o :o :hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Drømmer på kanten

En kvinne vekket sin mann og fortalte hva hun hadde drømt.

- Jeg drømte at jeg var på et auksjonshus hvor de auksjonerte ut peniser. De største ble solgt for ti tusen kroner, mens de minste gikk for en hundrelapp.

- Hva var prisen på en penis i min størrelse?

- Dem var det ingen som bød på!

Ektemannen ville ha hevn, så neste natt vekket han sin kone og fortalte om drømmen sin.

- Jeg var i et auksjonshus hvor de auksjonerte ut vaginaer. De aller trangeste ble solgt for ti tusen kroner, mens de mest slarkete gikk for en hundrelapp.

- Og hva med de som var av min kvalitet?

- Det var inni en slik en de holdt auksjonen!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Sin første baby

Det var under den andre verdenskrig, på den tiden da jentene var jomfruer til over tenårene at Elin ventet sin første baby. Fødselsveene hadde startet og mannen, han Ola, ringte til legen.

Legen ankom gården sent på natten og akkurat i det fødselen tok til.

- Kan du holde denne lampen for meg så jeg kan se ordentlig? spurte legen Ola.

Noen få minutter passerte og Elin fødte en nydelig gutt.

- Hold lampen litt nærmere her, sa legen, - jeg tror det kommer en til.

Noen få minutter senere hadde Elin født nok en nydelig baby.

- Jeg tror du må holde lykten nærmere her igjen jeg, sa legen mens han tørket svetten av pannen sin. - Det ser jammen ut som om det er enda en på gang.

Etter at den tredje babyen hadde sett dagens lys, utbryter Ola,

- Wow, tror du det er lyset som tiltrekker dem?

:hoho::hoho: SIKKERT!!!!!! :hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Norskie-vits

Ole hadde akkurat sagt "Ja" til Lena i kirken i Minnesota, og det bar hjem til bryllupsnatt. Ole drar av seg skjorta,

- Ole, dat´s some chest you have dare, sier Lena på godt innøvd engelsk.

- Lena, dat´s a hunnert pounds of dynamite, svarer Ole.

Han tar så av seg buksen da Lena sier,

- Ole dat´s nice calves you have dare.

- Lena, dat´s a hunnert pounds of dynamite, svarer Ole tydelig stolt.

Ole blir ivrig og drar av seg underbuksa. Med ett skriker Lena til og løper ut av huset.

Ole tar på seg klærne igjen og løper etter Lena. Han når henne igjen og spør med heseblesende stemme,

- Lena, vy did you run out like dat?

- Vit all dat dynamite around, I taught it vas going to explode ven I saw how short da fuse vas!, svarer hun.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...