Gå til innhold

*Beep-Beep**Beep-Beep*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rune og Beathe sitter og nyter filmen på kino da Beathe plutselig hvisker til ham :

– Rune, mannen som sitter ved siden av meg driver og onanerer!

– Be ham stoppe da!

– Kan ikke… Han bruker min hånd!

Skrevet
... der var du ja :ler:

Beep-Beep..her er jeg!! :sjarmor:

Skrevet

:Nikke: Gutta :stortsmil: begynner 8) tidlig:

Lille Johnny :blaruss: er den gløggeste gutten :sprettoy: i klassen, :rodme: og

> alltid først ferdig med prøvene.

>

> For at :blaruss: :rodruss: han ikke skal forstyrre :ler2: resten av :Hehe::sjarmor: klassen, :sinna::sinna::kjempesinna: sier :rodruss: :klø: :Gjesp::riste::sinnatagg:

> frøken :smilejenta: en dag tilham: :blaruss: Johnny, du :blunke: :roll::riste: er så flink at jeg :smilejenta: :kysse:

> blir nødt til å stille deg et ekstra spørsmål; det

> :smilejenta: sitter 5 fugler på en gren. Du har med deg en hagle og

> skyter en av dem. Hvor mange sitter igjen?

> -Ingen, svarer :blaruss: Johnny. -Hva mener du... :smilejenta: ingen?

> -Vel, den :engel: ene stuper i bakken, og de andre flyr :rosaengel: skremt

> avsted. :hjerter:

> Frøken :smilejenta: nikker motstrebende. :enig:

> :smilejenta: -Svaret skulle egentlig vært 4, men jeg liker måten du

> tenker på. :Nikke:

>

> Litt senere rekker Johnny :klø: hånden i været.

> :smilejenta: -Ja, :blaruss: Johnny?

> -Frøken :forvirra: , kan jeg få spørre deg om noe? :blaruss:

> :smilejenta: -For all del. :blaruss: -Okay, :heiajente: :brunette: 3 :sminkedokke: damer står ved en iskrembil, og

> alle har fått seg iskrem. :sminkedokke: En av dem slikker :sminkedokke: på isen,

> den andre :heiajente: biter i den og den tredje :brunette: suger på den. Hvem

> av dem er gift? :sminkedokke::heiajente: :brunette:

>

> -Frøken :oops: rødmer :oops: : -Ehh..jeg vet :smilejenta: ikke helt, kan det være

> hun som suger :brunette: på den?

> -Nei :blaruss: , :smilejenta: frøken. :blaruss: Det er hun som har ring på fingeren, men

> :smilejenta: :hjerter: jeg liker måten du tenker på! :blaruss:

>

Skrevet

Venner ...

> En historie forteller om :lol: to :P venner som gikk i en

> ørken. På et tidspunkt i løpet av turen begynte de å

> krangle, og den ene :lol: vennen ga den andre :P en lusing. Han

> følte seg :P såret, men uten å si noe, skrev han i :P De

> fortsatte å :lol::P inntil de fant en oase, der de

> besluttet seg for å bade. Den vennen som hadde fått

> lusingen, holdt på å drukne, :P men ble reddet av den

> andre :lol: vennen. Da han var kommet seg, :P graverte han på

> en stein

> Vennen :lol: som hadde gitt sin beste venn :P en lusing og

> reddet hans :P liv, spurte: :lol: "Da jeg slo deg :P - skrev du i

> sanden, og nå graverer du i en stein - Hvorfor?" Den

> andre vennen svarte: :P " Når noen gjør oss vondt, bør vi

> skrive det i sanden, der tilgivelsens vinder kan

> slette det. Men når noen gjør oss noe godt, bør vi

> gravere det i stein, hvorp ingen kan slette det." :P :P LÆR DEG Å SKRIVE DINE "SÅR" I SANDEN OG GRAVER DIN :lol:

> "LYKKE" I STEIN.

>

> Man sier at det tar et minutt å møte et spesielt

> menneske. En time sette pris på det. En dag å elske

> det. Men et liv å glemme det.

>

> Send dette brevet til :evil: :blunke: mennesker du :sjarmor: aldri :briller::(:) :-? :kul: glemmer :hoho::P :oops: :x :o :sjarmor:

> Hvis du ikke sender :briller: det til noen som helst, kan det :D

> bety at du har det for travelt i livet og at du er på

> vei til å :briller: glemme dine venner.

>

> Ta deg tid til å leve!

Skrevet
BIPPEN HVOR ER DU?

HEI MADAMMEN

KOM FOR Å FORTELLE DEG AT JEG HAR LAGET ET DIKT OM DEG MADAMMEN. :sjarmor: ..SÅ NÅ SKAL BIPPEN VÆRE HER MED DEG FOR Å SKRIVE LITT :sjarmor:

DIKT TIL MADAMMEN* FRA BIPPBIPP HEI OG HOPP MADAMMEN.

SKAL VI DRA TIL DRAMMEN?

TOGET GÅR I SEKS-TIA,

HUSK Å TA MED VANNSKLIA.

NÅ REISER VI TIL DRAMMEN.

HAR DU HUSKET BOKEN?

DEN OM KLARA KLOKEN.

DET VAR FINT, FRU FELLE.

NÅ KAN DU BEGYNNE Å ELLE, MELLE, DEG FORTELLE..

SKAL TRO DU RUSKET KROKEN.

NESTE STOPP ER DRAMMEN,

DA MÅ VI AV MADAMMEN.

REIS DEG OPP OG RETT UT RYGGEN,

SÅ KANSKJE DU FÅR SE PÅ STYGGEN.

DA GÅR VI UT PÅ PRAMMEN.

Skrevet

To damer :sminkedokke: kom fra :sminkedokke: fest og måtte på do.

Kirkegården var et bra sted.

En :sminkedokke: tørket seg med trusa og kastet denne.

Den andre brukte en sløyfe hun fant på en krans.

Mennene :skjegg: deres pratet dagen etter og den ene :tronderbart: sa: trist å sende kona på fest-hun :sminkedokke: kom hjem uten truse.

Verre med mi sa den :skjegg: andre, hun :sminkedokke: hadde en lapp i fitta hvor det sto:

Takk for alt, hilsen :enig_animasjon: :sminkedokke::digge: gutta :kysse: på jobb.

Skrevet

:hår: ALIENS :hår:

Dette er muligens mitt siste innlegg.

Jeg :rosasmil: er kidnappet av :hakeslepp: ALIENS :hakeslepp: og de :kysse: vil ha :Hehe::Hehe: SEX :Hehe::Hehe: hele tiden.

Skal :erter: jeg be dem hente :kgsmil: DEG også?

Skrevet

... et helt basketlag??? - det kan vel bli litt mye...

.. (Du er vel klar over at våre regjerende norgesmestere heter "Aliens")..

Du bør ta med deg SexySadie .. da hun har veldig sansen for høye menn.... :hoho:

Skrevet

17:30 TV2 - SportsXtra: Basket

Redigert sammendrag fra BLNO-oppgjøret mellom Tromsø Storm og Asker Aliens.

Så vi kan se etter deg her??? :hoho::hoho:

Skrevet

hheellloo :kjempesinna::kjempesinna: hheellloo :kjempesinna: iiss tthhaatt :kjempesinna: tthhee sseexx :kjempesinna: sshhoopp tthhaatt ssoolldd :kjempesinna: mmee tthhee vviibbrraattoorr??Hhooww :kjempesinna: ddoo ii :kjempesinna: ttuurrnn :kjempesinna: tthhee :kjempesinna: ffuucckkeer :kjempesinna: ooff??

Gjest Madam Felle
Skrevet
hheellloo :kjempesinna::kjempesinna: hheellloo :kjempesinna: iiss tthhaatt :kjempesinna: tthhee sseexx :kjempesinna: sshhoopp tthhaatt ssoolldd :kjempesinna: mmee tthhee vviibbrraattoorr??Hhooww :kjempesinna: ddoo ii :kjempesinna: ttuurrnn :kjempesinna: tthhee :kjempesinna: ffuucckkeer :kjempesinna: ooff??

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest sexysadie
Skrevet

Slapp av Bippen er på besøk hos sin elsker i Stockholm, hun fikk beskjed pr radio...

Skrevet

:o Jasså...NÅ vet jeg hvem DU er SS??? 8)

Skrevet

Et lite eventyr for jenter:

Det var en gang :hjerter: en vakker, selvstendig, selvsikker prinsesse, som bodde i et land langt borte, som kom over en frosk :tommelsmil: idet hun :forvirra: satt og funderte over økologiske spørsmål ved bredden til en dam som ikke var forgiftet, ved en grønn eng nær slottet hennes. Frosken hoppet opp i Prinsessens :klem: fang og sa: Skjønne pike, en gang var jeg :herremann: en vakker Prins, inntil en ond heks forhekset :transe: meg. Men hvis du gir meg :kysse: ett kyss, vil jeg forvandles til den nydelige, unge Prinsen jeg er. Så, min skjønne, kan vi gifte :klem2: oss og bo i slottet ditt der du kan lage mat til meg, vaske klærne mine, føde barna mine, og bestandig være takknemlig og lykkelig for å gjøre det. Den kvelden, mens hun spiste et måltid bestående av lettstekte froskelår, klukket Prinsessen for seg selv :ler2: og tenkte: Ikke faen :kvalm: ..... :Hehe:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Et lite eventyr for jenter:

Det var en gang :hjerter: en vakker, selvstendig, selvsikker prinsesse, som bodde i et land langt borte, som kom over en frosk :tommelsmil: idet hun :forvirra: satt og funderte over økologiske spørsmål ved bredden til en dam som ikke var forgiftet, ved en grønn eng nær slottet hennes. Frosken hoppet opp i Prinsessens :klem: fang og sa: Skjønne pike, en gang var jeg :herremann: en vakker Prins, inntil en ond heks forhekset :transe: meg. Men hvis du gir meg :kysse: ett kyss, vil jeg forvandles til den nydelige, unge Prinsen jeg er. Så, min skjønne, kan vi gifte :klem2: oss og bo i slottet ditt der du kan lage mat til meg, vaske klærne mine, føde barna mine, og bestandig være takknemlig og lykkelig for å gjøre det. Den kvelden, mens hun spiste et måltid bestående av lettstekte froskelår, klukket Prinsessen for seg selv :ler2: og tenkte: Ikke faen :kvalm: ..... :Hehe:

:hoho::hoho::hoho: den var bra, noe å tenke over gitt :hoho::hoho:

Skrevet

Halloen Madammen. Der var du jo. Har lett etter deg i hele dag, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...