Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 Greit, jeg vet jeg bør spørre han, men det tar 2-3 måneder før man får time her når det ikke er akutt, og når jeg var hos han forrige gang ble det for liten tid til å spørre, så kanskje noen her vet hva han mener med "svak eggstokk". Er dette egentlig farlig (tenker spesielt på svangerskap utenfor livmoren), eller er jeg "kun" litt mindre fruktbar? Håper noen kan gi meg et svar, er litt redd her.
Dina Skrevet 26. september 2003 #2 Skrevet 26. september 2003 Har ingen kompetanse på området, men vil anta at han mener at det vil være litt vanskeligere å bli gravid.... eller eventuelt vanskeligere å "holde på barnet" om du blir gravid. Men de har flott oppfølging på sånn, så jeg ville ikke vært bekymret om jeg var deg.... Uansett, lykke til! Dina
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #3 Skrevet 4. oktober 2003 Det jeg tror: 1: Vanskeligere å bli gravid pga at egget ikke løsner ordentlig. 2: Større sjanse for å bli gravid i eggstokken (det "befruktede egget" kommer ikke ordentlig ned i livmoren og "slår rot" i egglederen), ved slike graviditer er det visstnok umulig å redde barnet, og det vil bli ofret for å redde morens liv. Håper noen kan bekrefte/avkrefte mine antagelser, har ingen utdannelse el i dette. (Lykke til fra meg og!)
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #4 Skrevet 8. oktober 2003 (lite hint fra meg til enten hun som skrev dette eller moderatorer: Tror sjansen for å få svar er større på graviditetsforumet og LYKKE TIL!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå