Green Lady Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 I fjor veide jeg 58 kg. Men plutselig, på sommeren, begynte kiloene å rase av meg. Det var ingenting i denne perioden som skulle tilsi at jeg skulle bli tynnere. Jeg trivdes, hadde ingen bekymringer, hadde samme spisemønster som vanlig, spiste det samme som vanlig, trente like lite, var ikke syk, ingenting. Alt var som normalt, men jeg mistet da 6 kg, og vekten stabiliserte seg på 52 kg. Dette skjedde på kanskje en måned. Vekten har ligget stabil på 52 kg siden, men nå ser jeg tendenser til at den nærmer seg 50 kg. Håper ikke dette er starten på en enda ufrivillig slankekur. Har noen noe forklaringer på dette? Hvis det er en ting jeg kan huske fra sommeren i fjor, var det det at det ble veldig mye jobbing med bacheloroppgaven (det firmaet vi skulle skrive om dumpet oss 1 måned før innlevering, og med å finne nytt firma, problemstilling og lage spørreundersøkelse og vente til vi fikk nok respons, ble det en uke til å skrive ferdig hele oppgaven (40 sider), lese korrektur og levere), samt at det var en annen periode hvor jeg måtte tisse mye, og gjerne måtte opp en gang om natten for å gå på do. Det med bacheloroppgaven skjedde en stund før vekttapet, men jeg er usikker på om dette med dogåingen og vekttapet skjedde samtidig. Jeg er 169 høy, og har vel pr. dags dato en BMI som er i grenseland for undervektig/normalvektig - mao; jeg vil ikke bli tynnere enn det jeg er! Noen som har noen forklaringer, teorier eller noe? Har ikke vært hos legen, men dersom kiloene begynner å rase av nå, er det rett til legen.
Cand alt Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har ingen teori, men ville bare si at du bør ta deg en tur til legen sånn for orden skyld. Det er bedre å ta seg en tur for mye en en for lite. Finnes sikkert en god forklaring på dette.
Green Lady Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2010 Ingen som kan ha noen teorier/forklaringer på dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå