Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet det er en egen microgynon tråd her, men jeg lurer bare på om det er noen som fikk ømme bryster av den?

Og evt, hvor lang tid det tok før det gikk over, var det slik at det kom og gikk?

Hvor lenge etter at du startet på dem fikk du ømme bryster?

Har brukt mange forskjellige p-piller og mini-piller jeg har fått ømme bryster av til tider, så jeg bare lurer litt på hvordan de virket på andre ang dette.

Har ellers ingen bivirkinger.

Er på det 4brettet nå, troor jeg, kom litt utav tellingen, begynte for ca 3-4uker siden.

Jeg tar dem kontinuerlig pga endometriose, og microgynon er de eneste som har holdt blødningen borte, men puppene er skikkelig vonde så jeg håper det vil enten komme og gå, eller forsvinne helt etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på mitt første brett nå, og håper jeg slipper unna bivirkninger som mellomblødninger, kviser, humørsvingninger, nedsatt sexlyst og smertefulle pillefrie dager...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå som du sier det så kom jeg på at jeg og hadde det. Det gikk noen måneder, men ble borte til slutt.

Skrevet

Nå som du sier det så kom jeg på at jeg og hadde det. Det gikk noen måneder, men ble borte til slutt.

Ok, da håper jeg det skjer hos meg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...