Gjest Fraser Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Gikk på Zoloft godt og vel et halvår, og er et år siden jeg slutta. Det første som skjer er at det seksuelle begjæret slukner, dette er en normal bivirknig. Men etter en stund kommer det "et slags" begjær og man kan ha sex, singel eller med andre. MEN, jeg føler at jeg ikke har fått tilbake de opprinnelige følelser. Det virker som om jeg har en "tannlege bedøvelse" penishodet. Jeg må være veldig glødd, eller avholdende eller begge deler for at jeg skal kjenne "suget". Det verserer skrekkhistorier om at antidepressiva tar gnisten for alltid. Jeg har et meget edruelig forhold til slike historier da de fleste er amerikanske. Men på den annen side er disse preparatene blitt en hvilepute for legestanden, og de deles ut som en pedofil deler ut sukkertøy til unger. Selvsagt blåser legene av at man kan få varig seksuell dysfunksjon. Nå er det å finne en rimelig avstand mellom legenes sannhet og konspiratørenes sannhet, og legger meg midt mellom. Jeg håper at det er flere som har erfaringer med dette, og kan skrive noen ord.
Antlers Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Kan det være at du fortsatt er deprimert? Da tenker jeg ikke på sånn "klarer ikke gå ut døra" deprimert, men mer at depresjonen fremdeles ligger i bakgrunnen, om du skjønner hva jeg mener. Det er mye som kan spille inn på både lyst og sensitivitet, og jeg stiller meg tvilende til at det er Zoloft som har skylden når det er ett år siden du sluttet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå