Gjest Malin Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Flott altså, nå har jeg klart å pådra meg kjønnsvorter. Lurte i noen uker på hva i all verden det kunne være, men etter å ha lest her på forumet og ellers på nett, så ser jeg jo at det er det jeg har. Får vel bare komme meg til legen og starte behandling, ser jo ikke akkurat veldig pent ut med sånne utvekster. Jeg bare HÅPER det jeg får til å smøre på, virker, så det kan forsvinne. Er så irritert på meg selv, for jeg har ikke byttet partner mer enn fire ganger i løpet av mitt 38-årige liv. Har vært gift i mange år, og for fire år siden ble jeg skilt. Et år etter det (uten sex i denne perioden) ble jeg sammen med en mann, og vi var sammen et par år, uten noen uhumskheter. Så ble det slutt, og jeg var et halvt år alene. For et halvt år siden traff jeg han jeg er sammen med nå. Var flinke til å bruke kondom de første månedene, men så sluttet vi med det. Dumt å ikke sjekke oss først, er kanskje tilbakemeldingene jeg vil få, men sånn er det altså. 2-3 mnd etter at vi sluttet med kondom, har jeg altså fått kjønnsvorter. Hva tenker dere, det mest sannsynlige er vel at han jeg er sammen med nå, har smittet meg? Må jo si det til ham også, og det syns jeg er både flaut og dumt. Åh, er ganske lei meg nå jeg, nesten så jeg ikke har lyst til å være sammen med noen i det hele tatt. Bare navnet på dette her, kjønnsvorter, er jo helt pinlig i seg selv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 kjønnsvorter er faktisk en slags virus infeksjon. det er derfor ikke sikkert du har blitt smittet av siste partner, men at det er tilfeldig at det er nå du får utbruddet. men sansynligheten for at det er siste partner er vel stor.... men det regnet du jo ut selv.. kom deg til legen du!!!
Gjest Malin Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 kjønnsvorter er faktisk en slags virus infeksjon. det er derfor ikke sikkert du har blitt smittet av siste partner, men at det er tilfeldig at det er nå du får utbruddet. men sansynligheten for at det er siste partner er vel stor.... men det regnet du jo ut selv.. kom deg til legen du!!! Ja, jeg må nok bare det. Får helt hetta her jeg, når jeg sitter og leser om dette. Man kan jo til og med få dem i munnen og på stemmebåndet! Er vel mest sannsynlig han jeg er med nå som er kilden til det ja, virker liksom litt FOR tilfeldig at det plutselig skulle dukke opp nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå