Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. juli 2010 #1 Del Skrevet 10. juli 2010 Katalysatoren min fikk en real smell pga snøfonner i byen i vinter. Og nå skal bilen straks på EU-kontroll. Så den må byttes. Bilen er 12 år gammel og lever ikke evig, så å kjøpe orginalt er bortkasta. Men jeg tenker på å kjøpe en Biltema-katalysator og sette på selv med litt hjelp. Men holder denne mål for utslipp? Eller kan det hende jeg må bytte igjen etter avgass-skjekken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 11. juli 2010 #2 Del Skrevet 11. juli 2010 den skal holde den, vet om flere som har en fra biltema uten at de har opplevd problemer ved eu kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. juli 2010 #3 Del Skrevet 14. juli 2010 Da er en universalkatalysator fra Biltema kjøpt inn. Så står det bare monteringen igjen. Regner med å måtte kjøpe noen skjøterør også, men aner jo ikke størrelse der før jeg tar en tur under bilen... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå