Gå til innhold

Rumpe puling & Lapdance


boyboy

Anbefalte innlegg

Liker du og har du prøvd rumpepuling før ? som går ut på at gutten gnir penis mellom begge rumpeskinkene dine men ikke setter penis inn i vagina eller anal.

Dette digger jeg, elsker å gni penis opp mellom rumpeskinkene på jenter med sprett rumper.

Noe annet jeg elsker er å få lapdance der jenten gnir rumpen på penis, sittende og stående.. Elsker når jenter gjør det på byn spesielt, det er såå turn on..

Er det noen jenter her som liker å gni rumpen på gutter sin penis på byn og sånnt ? er det turn on for dere å gjøre det, er det sekuselt opphissende å kjenne penis på rumpen deres ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Kunne aldri prøvd anal sex eller noe sånnt, MEN tenner på å gni rumpen mot pikken:D Veldig mange gutter som liker det visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri prøvd anal sex eller noe sånnt, MEN tenner på å gni rumpen mot pikken:D Veldig mange gutter som liker det visstnok.

så dere jenter tenner på å gjøre det for deres egen skyld også ? og ikke bare for å tilfredsstille oss gutter ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitaminbjørn

Nei.

Gir meg lite.

Eneste grunn jeg kunne inne på å gjøre det var om kjæresten ba om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

så dere jenter tenner på å gjøre det for deres egen skyld også ? og ikke bare for å tilfredsstille oss gutter ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg erlsker go gni ræva på guttenes sin pikk! det er så deilig... men har dere ptovd og suge noen det smaker penis det er så jæverlig drit deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Jeg pleier ikke å gni rumpen min mot peniser på byn, hvis dette er vanlig så forklarer det hvorfor jeg har blitt tørrpult bakfra på så mange konserter og blir møtt med sjokk når jeg setter albuen i magen deres.

Sammen med en partner og helst innenfor husets fire vegger så er det veldig tennende å kjenne en ereksjon mot rumpa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...